شهر خبر

ازدواج دوباره و شرم آور خانم مدلینگ معروف+ عکس

ازدواج دختر مدل مشهور برزیلی در حد جنجال برانگیزی عجیب بود، آدریانا لیما سوپر مدل "ویکتوریا سکرت" به نحوه زشت و باورنکردنی ازدواج کرد!

ازدواج دوباره و شرم آور خانم مدلینگ معروف+ عکس

به گزارش منیبان؛ امروزه ازدواج از شکل سنتی خود خارج شده و صورت های مختلفی از ازدواج در جوامع مختلف مشاهده می شود. یکی از خبرهای جنجالی که این روزها شنیده می شود، ازدواج با خود است. ازدواج با خود یا سولوگامی از عجیب ترین انواع ازدواج است که بشر در طول تاریخ خود اختراع کرده است و فلسفه اصلی ازدواج را زیر سوال برده است. "آدریانا لیما" مدل برزیلی سرشناس و از اعضای ویکتوریا سکرت یکی از کسانی است که با انتشار عکس حلقه نامزدی خبر از ازدواج جنجالی با خودش را داد و خبرساز شد.

"آدریانا" با لنی کراویتس، هنرپیشه راک مشهور آمریکایی و خواننده محبوبش از سال 2001 نامزد بود اما رابطه آنها ادامه پیدا نکرد و آن دو از هم جدا شدند. سپس "آدریانا لیما" در 27 سالگی با "مارکو جاریک" بسکتبالیست صرب ازدواج کرد. حاصل ازدواج "آدریانا" و "مارکو"، دو دختر بنام های سیینا و ولنتینا می باشد. "آدریانا لیما" و "مارکو جاریک" در سال 2014 و پس از پنج سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

"آدریانا لیما" پس از جدایی از مارکو جاریک با «جولیان ادلمن» بازیکن تیم فوتبال بوستون وارد ارتباط شد اما ارتباط آنها به سرانجام نرسید.

سپس "آدریانا لیما" با «مت هاروی» بازیکن تیم بیسبال نیویورک آشنا شد اما پس از چندی نیز این رابطه شکست خورد و به سرانجام نرسید، گرچه هواداران هاروی به صفحات "آدریانا لیما" در شبکه های مجازی حمله کردند و وی را مقصر دانستند اما "هاروی" در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت در این ماجرا تنها خودش مقصر است. با این تعداد عاشق شدن و شکست های عشقی و ناتوانی در داشتن یک رابطه ی عاشقانه سالم، در نهایت این مدل برزیلی دست به چنین اقدام جنجالی زد.

پس از شکست های عشقی "آدریانا لیما" مدل برزیلی سرشناس با انتشار عکسی که در آن حلقه نامزدی بر دست دارد، خبر از ازدواج خود داد. ابتدا کاربران تصور نمودند که او باردیگر ازدواج نموده اما پس از خواندن شرح این تصویر متوجه شدند که او با خود ازدواج کرده است!

"آدریانا لیما" در اینستاگرام برای شرح تصویر حلقه ازدواج خود نوشت:این حلقه نمادین است. من به خودم و خوشبختی ام متعهد هستم و با خودم ازدواج کرده ام. او می گوید تنها کسی که اکنون به بودنش در زندگی نیاز دارد، خودش هست.

ازدواج با خود سولوگامی رسمی جدید است که از سال 1993 شروع شده و خانم لیندا بیکر اولین کسی بوده که با خود ازدواج کرده است.

برخی فکر کنند که این کار توهمی بیش نبوده و امکان پذیر نیست اما افرادی که با خود ازدواج می کنند، طی مراسمی رسمی و در حضور عاقد و جمعی از شاهدان مقابل آیینه می ایستند و پس از خواندن خطبه عقد به خود بله می گویند. این افراد پس از ازدواج با خود به تنهایی ادامه داده و با خود وارد رابطه عاطفی می شوند.

ازدواج با خود سولوگامی در آمریکا، ژاپن، تایوان، انگلستان و ... رواج پیدا کرده هست و حتی وب سایتهایی راه اندازی شده است که مردم را در تدارک مراسم ازدواج با خود یاری می دهد. انزوا طلبی و خودشیفتگی از علت های اصلی تمایل افراد به ازدواج با خودشان است. افرادی که تمایلی ندارد تنهایی خود را بهم بزنند و کسی را لایق خودشان نمی دانند و دچار عشق بیش از حد به خود هستند.

بدیهی است که ارضای نیازهای عاطفی به تنهایی انجام نمی شود و انسان برای دست یابی به موفقیت و شادکامی در زندگی باید با دیگران در ارتباط باشد و نیازهای عاطفی خود را ارضا کند. ازدواج با خود به مرور زمان مشکلات فراوانی را برای فرد ایجاد می کند پس فردی که به ازدواج با خود فکر می کند، باید پیش از هرچیز به سراغ روان درمانی برود و از کمک یک روانشناس بهره مند شود.

"آدریانا لیما" یکی از مدلهای زن جهان و یکی از اعضای ویکتوریا سکرت و متولد 12 ژوئن 1981 در باهایای برزیل است. او اصالتاً پرتغالی اسـت و پدرش نلسون تورس و مادرش ماریا داس گراکاس لیما نام دارند.

شهرت او علاوه بر ویکتوریا سکرت، بدلیل حضور در تبلیغات “کیا موتورز” و مسابقات قهرمانی لیگ فوتبال ایالات امریکا “سوپر بول” نیز می باشد. "آدریانا لیما" با برندهای معروفی مانند ورساچه، بولگاری، میومیو، سواچ، لویی ویتون، اچ اند ام، ژیوانشی نیز فعالیت داشته است و روی جلد مجلاتی چون “ووگ” و “ماری کلر” ظاهر شده اسـت.

"لیما" در چند فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و تا حدود قابل توجهی محبوب بود اما پس از این اقدام زشت و ازدواجی جنجالی، به شدت از تعداد طرفدارانش کاسته شد چراکه پس از این اقدام، بیشتر افرادی که او را می شناختند، وی را فردی ضعیف و دور از ملاک های ساده اما ارزشمند در زندگی واقعی دانستند.

وبگردی