طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان، باشگاه استقلال تهران دچار تغییرات مدیریتی شد و مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره مشخص شدند. بر این اساس مصطفی آجرلو، مدیرعامل اسبق باشگاه پاس تهران، استیل آذین تهران و تراکتورسازی تبریز به عنوان مدیرعامل جدید استقلال معرفی شد تا کار خود را در این باشگاه آغاز کند.

میثم منیعی، بازیکن اسبق استقلال که در تیم پاس تهران با مدیریت آجرلو کار کرده بود، درباره این انتخاب و شرایط استقلال با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا صحبت کرد.

تغییر و تحول را در استقلال چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا تغییر مدیرعامل را مفید می‌دانید؟

باشگاه بزرگ استقلال به این تغییرات مدیریتی نیاز داشت و خیلی خوشحالم که این اتفاق با درایت دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان افتاد و اعضای جدید مدیریت استقلال مشخص شدند و این مدیریت می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

در پاس با مصطفی آجرلو همکاری داشتید. آیا حضور او در استقلال مفید خواهد بود؟

یکی از بهترین مدیرانی که در فوتبال ایران دیده‌ام آقای آجرلو بوده است. کسی که بازیکنان و سرمربی‌اش دیگر بابت حضور در زمین هیچ دغدغه‌ای حس نمی‌کنند. فکر می‌کنم تغییرات بسیار بزرگی با مدیریت آجرلو صورت بگیرد و دید من به حضور ایشان در استقلال بسیار مثبت است.

وضعیت فنی استقلال را چگونه می‌بینید؟ آیا این تیم هنوز نیاز به تقویت دارد؟

بار فنی خروجی‌ها از لحاظ کیفیت خیلی بیشتر از ورودی‌ها بوده و استقلال فعلا به تیمی معمولی تبدیل شده است. بازیکنان بزرگی از این تیم جدا شده‌اند و بازیکنان جذب شده هم شاید باکیفیت باشند اما معمولی‌اند و استقلال ستاره می‌خواهد. باید حتما ستاره به این تیم اضافه شودو امیدوارم استقلال در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

چگونه این تیم به روزهای اوج برمی‌گردد؟ اصلا شانس قهرمانی دارد؟

همه چیز بستگی به تصمیم‌های مدیریت جدید باشگاه دارد. به نظرم مجیدی باید در استقلال باشد و این تیم باز هم نیاز به تقویت دارد تا بتواند جزو مدعیان اصلی لیگ برتر لقب بگیرد.

آیا بازیکنان جذب شده می‌توانند جای قایدی را پر کنند؟ اصلا ستاره این تیم کیست؟

برخی بازیکنان خاص هستند و زمان برده می‌شود تا جایگزینی برای آن‌ها پیدا شود. ستاره فعلی استقلال هواداران این تیم هستند و امیدوارم چند بازیکن سرشناس و کلیدی به تیم اضافه شوند./ 4