شهر خبر

توسط انتشارات «راه یار» به بازار آمد؛

روایت مردانگی‌های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان‌زاده

روایت مردانگی‌های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان‌زاده

کتاب «پاتک علیه پیتوک»؛ روایت مردانگی‌های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان‌زاده به قلم زهره علوی‌راد و توسط انتشارات «راه یار» چاپ و راهی بازار نشر شد.

به گزارش مشرق، کتاب «پاتک علیه پیتوک»؛ روایت مردانگی‌های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان‌زاده به قلم زهره علوی‌راد و توسط انتشارات «راه یار» چاپ و راهی بازار نشر شد.

بنابرین گزارش، شهید سلطان‌زاده اهل مشهد منطقه مهرآباد بود و در ۳۰مرداد ۱۳۹۳ سال در مقابله با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.. «پاتک علیه پیتوک» روایتی داستانی از زندگی این شهید مدافع حرم است. روایت‌های کتاب براساس مصاحبه‌ها و گفتگوهایی با خانواده، آشنایان و همرزمان شهید سلطان‌زاده به نگارش درآمده است.

روایت مردانگی‌های شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان‌زاده

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «هادی را تصور کرد و اینکه بالاخره برگشته بود. موجی از هیجان در وجودش چرخ زد و چرخ زد و رسید به سرانگشتانش و ضربه را زد. توپ‌های صیقلی و رنگارنگ بیلیارد با صدای تقِ آشنا و همیشگی به هم خورد. آخرسر، توپ قرمزرنگی مستقیم رفت داخل حفرۀ گوشۀ مقابل میز و در تور نشست. دیگر طاقت نداشت توی باشگاه بماند. مثل اینکه با این ضربه استخاره‌اش خوب آمده باشد، دل یک‌دله کرد، گوشی‌اش را برداشت و زد بیرون.»

براساس این گزارش، کتاب «پاتک علیه پیتوک» که تحقیق آن برعهده امید اسحاقی و معصومه بائی بوده و تدوین آن توسط زهره علوی‌راد صورت گرفته، در ۲۲۴صفحه، شمارگان ۱۰۰۰جلد و با قیمت ۳۵هزار تومان توسط انتشارات راه یار منتشر شده است و علاقمندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub و یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.