شهرخبر

وام ویژه ۷۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران با اقساط پلکانی| چه کسانی مشمول می شوند

کوهی فر، مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: سقف تسهیلات پرداختی مسکن برای متقاضیان تا ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وام ویژه ۷۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران با اقساط پلکانی| چه کسانی مشمول می شوند

به گزارش منیبان، ابوالفضل کوهی فر در گفت‌و گویی، اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت سیزدهم در خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم و تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال، بانک مسکن نیز به عنوان بانک تخصصی در حوزه مسکن حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

 

وی تصریح کرد: متقاضیان در سه دوره ۵ساله می توانند مبالغ خود را برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن افزایش داده و با افتتاح حساب از پرداختی تسهیلات جدید بین یک میلیارد تومان تا ۷۰۰ میلیون تومان استفاده کنند.

 

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: در پنج ساله اول پرداختی ها باید ۲۰۰ هزار تومان، در پنج ساله دوم ۳۰۰ هزار تومان و پنج ساله سوم ۴۰۰ هزار تومان در هر ماه در نظر گرفته شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند از تسهیلات مسکن برای خانه‌دار شدن استفاده کنند.

کوهی فر حداقل فرصت و زمان انتظار برای بهره‌مندی از این تسهیلات را پنج سال و حداکثر ۱۵ سال اعلام کرد و افزود: برای شهر تهران یک میلیارد تومان، کلانشهرها ۸۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها که اردبیل و شهرهای دیگر استان را شامل می شود این پرداخت تسهیلات تا ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر فردی بخواهد در پایان سال پنجم از تسهیلات استفاده کند، حداکثر تسهیلات پرداختی در شهر اردبیل و سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش بانک ائل کوهی فر بازپرداخت این تسهیلات را ۲۰ ساله اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات اعطایی بانک مسکن برای سپرده‌گذاران با نرخ سود ۹ درصد خواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر فردی بخواهد پنج ساله تسهیلات خود را قسط‌بندی کند، نرخ سود شش درصد محاسبه خواهد شد.

کوهی فر بیان کرد:‌ بهترین راه حل استفاده از تسهیلات بانک مسکن در حداکثر زمان ۱۵ ساله است تا هم نرخ سود پایین بیاید و هم افزایش سقف پرداختی به انجام برسد.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بانک مسکن در کنار توفیق به دست آمده در پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر، در طرح اقدام ملی مسکن نیز به عنوان بانک پیشرو آستین بالا زده تا بخش زیادی از افراد جامعه سرپناهی مناسب پیدا کنند./بازار

وبگردی