شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#تاریخ
محمدعلی وکیلی ، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم :

روحانی نه محبوبیت خاتمی را دارد و نه کاریزمای هاشمی را ؛ اوتنها ترین سیاستمدار تاریخ کشور خواهد بود!

کدخبر: 442843
اقتصاد نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای روحانی هم به هیچ وجه ظرفیت نمایندگی گفتمان اعتدال را ندارد، بزرگ‌ترین ظلم را به این گفتمان خود روحانی انجام داد و هیچ شباهتی هم به مرحوم هاشمی رفسنجانی ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم  در پاسخ به این سوال که اکنون حسن روحانی در کجا مشغول است؟ بیان کرد: من پیش از اینکه دوران ریاست جمهوری او تمام شود نوشته بودم به این دلیل که روحانی دارای شخصیتی گلخانه‌ای و متصل به قدرت است، در پایان دوران ریاست جمهوری خود فاقد هرگونه کارکرد مدنی خواهد بود.

او در ادامه دلایل این امر اینگونه تشریح کرد: او نه جنب و جوش احمدی نژاد را دارد، نه محبوبیت خاتمی را و نه کاریزمای هاشمی را؛ بنابراین نه عقبه اجتماعی دارد و نه یاران دلبسته‌ای و نه شخصیت صحنه‌ای و میدانی دارد؛ از همین رو تنها ترین سیاستمدار تاریخ کشورمان خواهد بود.

روحانی جای خالی آیت الله هاشمی را پر می کند؟

وکیلی درباره اینکه آیا ممکن است که حسن روحانی جای مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جریان اعتدال را بگیرد؟ بیان کرد: هرگز چنین نیست ، زیرا اصلا اعتدال یک جریان نیست، آقای روحانی هم به هیچ وجه ظرفیت نمایندگی گفتمان اعتدال را ندارد، بزرگ‌ترین ظلم را به این گفتمان خود روحانی انجام داد و هیچ شباهتی هم به مرحوم هاشمی رفسنجانی ندارد.

 نماینده اصلاح طلب مجلس دهم تصریح کرد: اگر مرحوم هاشمی رفسنجانی زمانی نمایندگی این گفتمان را برعهده داشت، زیرا از یک محبوبیت اجتماعی و مشروعیت حاکمیتی برخوردار بود. اما آقای روحانی فاقد هر دو این ویژگی‌هاست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به صحبت حسن روحانی مبنی بر اینکه گفته بود مشغول کارهای علمی خواهم شد، گفت: امیدوارم که پس از انتشار این مقالات جامعه بتواند از آنها استفاده کند.