شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار سلیمانی#تهران#شهرداری تهران

زنگ ورزش هفته دفاع مقدس یادواره سردار سلیمانی به صدا در آمد


زنگ ورزش هفته دفاع مقدس یادواره سردار سلیمانی به صدا در آمد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طرح همگام ورزشی با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران با حضور بر سر مزار شهدا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طرح همگام ورزشی از سوی سازمان ورزش و با مشارکت مناطق ٢٢ گانه شهرداری تهران از صبح روز چهارشنبه ٣١ شهریور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. چهره‌ها و نام آوران ورزشی به منظور تشویق مردم به ورزش در این طرح مشارکت خواهند داشت.

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری در این باره گفت: شیوع پاندومی کرونا و احساس نگرانی روحی و جسمی شهروندان بر اثر این بیماری، سازمان ورزش را بر آن داشت تا از ورزشکاران و نامداران ورزشی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده و شهروندان را به امر ورزش همگانی که توصیه موکد مقام معظم رهبری است، ترغیب کند.

حیدر سلیمانی معاون سازمان ورزش نیز در خصوص نحوه اجرای این طرح عنوان کرد: طرح همگام ورزشی با حضور بیش از 100 چهره ورزشی در رشته‌های مختلف به مدت 26 روز در تمام  مناطق تهران اجرا خواهد شد و ورزشکاران در معابر و میادین اصلی شهر به ورزش خواهند پرداخت و شهروندان عزیز تهرانی را همراهی و تشویق خواهند کرد.

انتهای پیام/