شهر خبر

صائبی: در قهرمانی آسیا - اقیانوسیه بیشتر از جوانان استفاده می‌کنیم/ ۲۵ سال است در کنار والیبال نشسته‌ حضور دارم


صائبی: در قهرمانی آسیا - اقیانوسیه بیشتر از جوانان استفاده می‌کنیم/ 25 سال است در کنار والیبال نشسته‌ حضور دارم

سرمربی جدید تیم ملی والیبال نشسته گفت: هدف‌مان در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه این است که بیشتر از جوانان استفاده کنیم و آنها را محک بزنیم.

فرید صائبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضورش روی نیمکت تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه اظهار داشت: این رقابت‌ها اواسط آبان ماه به میزبانی جزیره کیش و با حضور 6 تیم ایران، عراق، تایلند، کره جنوبی، قزاقستان و هند برگزار می‌شود. برای این رویداد از 19 بازیکن شامل شماری از بازیکنان جوان و همچنین تعدادی از نفرات حاضر در پارالمپیک دعوت کردیم و هدف‌مان این است که بیشتر از جوانان استفاده کنیم و آنها را محک بزنیم.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان پارالمپیکی از یک آمادگی نسبی برخوردار هستند، به همین دلیل برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با برگزاری 2 اردو وارد مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه شویم. اردوی اول از روز 20 مهر ماه تشکیل می‌شود و اردوی دوم تقریباً 10 روز قبل از مسابقات و در واقع متصل به آن خواهد بود. در نهایت باید اسامی 12 بازیکن را برای حضور در این رویداد اعلام کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه سال‌هاست در کنار این رشته حضور دارد و با شرایط آن کاملاً آشناست، درباره جانشینی‌اش به جای هادی رضایی و حمایت ملی‌پوشان از انتخاب او گفت: بازیکنان لطف دارند و این حمایت به دلیل کار کردن با آنهاست. 25 سال است که در کنار والیبال نشسته هستم و با چند نسل از ملی‌پوشان همراه بوده‌ام و شناخت کاملی دارم. در این سال‌ها در والیبال ایستاده نیز کار کردم و با شناختی که از هر دو بخش دارم، سعی کردم مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های والیبال نشسته و ایستاده را با هم تلفیق کنم که فکر می‌کنم موفق هم بوده‌ام.

صائبی عنوان کرد: با افرادی همچون گلکار، سلیمانی و ... کار کردم و در کنار ملی‌پوشان زیادی بودم. حالا هم تمام تلاشم را می‌کنم تا شرایط خوبی برای تیم ملی در این رویداد رقم بخورد. هادی رضایی چهره‌ای نیست که از او استفاده نشود و فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک به راحتی از کنار نام او عبور نخواهند کرد. فعلاً برای این رویداد من انتخاب شده‌ام و برای رقابت‌های بعدی باید منتظر تصمیم مسئولان بمانیم.

 

انتهای پیام/