تیم ملی فوتبال زنان ایران در نخستین دیدار خود از مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا مقابل بنگلادش به میدان رفت و با پنج گل به پیروزی رسید.

بیان محمودی، مربی فوتبال، درباره عملکرد تیم ‌ملی کشورمان در این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم ایران بازی بسیار خوبی را انجام داد و البته خیلی زود هم به گل رسید که این مورد بسیار انگیزه بخش بود برای ادامه بازی، خوشبختانه برنده بازی ما بودیم همانطور که از قبل هم قابل پیش‌بینی بود. در کل تیم بسیار زحمت کشید و تلاش کرد و در نهایت یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

او اضافه کرد: بنگلادش تیم مطرح و بزرگی برای ما نبود، رنک این تیم در رده‌بندی فیفا پائین‌تر از ماست در واقع ما جایگاه بهتری داریم اما به هر جهت برای بازی با اردن که اهمیت بالایی دارد نیاز به این برد داشتیم که محقق شد به تیم خسته نباشید می‌گویم.‌ بازی با اردن سخت و مهم است و این دیدار است که عیار تیم را مشخص می‌کند. در این مدت فدراسیون نگاه و توجه خوبی به بانوان داشته امکاناتی که در نظر گرفته در تاریخ فوتبال بانوان ایران کم ‌نظیر است. امیدوارم در پایان هم شاهد موفقیت تیم باشیم.

محمودی در پایان در خصوص کادر فنی تیم ملی گفت: خیلی دوست ندارم که در این رابطه نظری بدهم، ایراندوست از مربیان خوب ایران است امیدوارم نتایج خوبی را هم در کنار تیم‌ ملی ایران به دست بیاورد./ 3