شهرخبر

شب دراماتیک و تلخ تیم ملی والیبال در جام جهانی جوانان

والیبال جوانان جهان ؛ بلژیک 3-2 ایران ؛ کامبکی که کامل نشد

والیبال جوانان جهان ؛ بلژیک 3-2 ایران ؛ کامبکی که کامل نشد

تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در جام جهانی جوانان و در یک شب دراماتیک در حالی که ابتدا در دو ست پیاپی عقب افتاد و بازی را به تساوی کشاند، در نهایت ۳ بر ۲ مقابل بلژیک شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایران در حالی که دو ست باخته را برگردانده بود و بازی را ۲-۲ مساوی کرده بود، در ست آخر باخت و ۳ بر ۲ بازنده شد.

یست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از امروز (پنج‌شنبه) با حضور ۱۶ تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی، در چارچوب دیدارهای گروه C به مصاف بلژیک رفت و ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۸ بر ۲۶ حریف را شکست دادند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۸ نتیجه را واگذار کردند تا در نخستین مسابقه یک امتیاز کسب کنند.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، امیرحسین صداقت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی بازیکنان مناطق یک تا ۶ ایران در ابتدای این مسابقه بودند و عبدالمختار بوش نیز به عنوان لیبرو در جمع آن‌ها قرار گرفت.

تیم‌های مراکش و آرژانتین نیز که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و آرژانتین ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا با سه امتیاز در صدر جدول گروه C قرار گیرد. بلژیک نیز با یک برد و دو امتیاز در رتبه دوم جدول گروه قرار گرفت. تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز با یک امتیاز در رتبه سوم جای گرفت و مراکش بدون برد و امتیاز به انتهای جدول رفت.