شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#نیروی زمینی#نیروی زمینی ارتش

ایجاد تحول در نیروی زمینی ارتش

مهر/ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال ایجاد تحولات جدید و نو در نیروی زمینی ارتش هستیم.

ایجاد تحول در نیروی زمینی ارتش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: دشمن بعثی عراق در ۳۱شهریور ماه به میهن اسلامی تجاوز کرد و به خیال خود می‌خواست چند روزه خود را به تهران برساند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در ابتدای جنگ با حماسه‌آفرینی و مقاومت خود موجب شد دشمن بعثی را زمین‌گیر شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای ارتش و سپاه در کنار هم در دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کردند، ادامه داد: ارتش و سپاه دو لشکر الهی هستند که تحت فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

امیر حیدری بیان کرد: امروز مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرزهای کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرزهای میهن اسلامی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستورات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تحول در نیروی زمینی ارتش بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال ایجاد تحولات جدید و نو در نیروی زمینی ارتش هستیم.

وی با اشاره به حضور نیروی زمینی ارتش در کمک‌رسانی و خدمت به مردم در شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله، گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا نیروی زمینی ارتش همراه مدافعان سلامت بوده و هست و با تمامی امکانات خود در جهت خدمت به مردم وارد شده است.

امیر حیدری با اشاره به راه‌اندازی ۱۷ بیمارستان‌ صحرایی در کشور برای درمان بیماران کرونایی ادامه داد: از جمله ابتکارات و تلاش‌های نیروی زمینی ارتش استقرار یک بیمارستان ۱۰۰ تحتخوابی با تمامی امکانات و تجهیزات کامل در مدت یک هفته است که با استفاده از توان و دانش متخصصان کشورمان انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت ۵۶ بیمارستان نیروهای مسلح در کشور بیان کرد: از این تعداد ۲۸بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است.