شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح‌طلبان

سیاستمدار اصلاح‌طلب: اصلاح‌طلبان سکوت ندارند و روش نقد سازنده خود را دنبالمی‌کنند

کدخبر: 442641
اقتصاد نیوز : محمود علیزاده طباطبایی، گفت: اصلاح‌طلبان سکوت ندارند و روش نقد سازنده خود را دنبال می‌کنند، ما در سازندگی هم این روش را داریم، اگر روزنامه سازندگی را نگاه کنید ما هر روز دولت و قوه قضائیه را کاملا زیر نظر داریم و جاهایی که انتقاد وارد است انتقاد می‌کنیم، نیازی به سکوت نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، سیاستمدار اصلاح‌طلب گفت: من یک بار به ریاست اسبق قوه قضائیه گفتم در گزارش حقوق بشر سازمان ملل، هفت پرونده مطرح است که وکالت 5 پرونده با من است اینها آدم‌هایی هستند که در حد یک کلانتری محل می‌شد قضیه آن‌ها را جمع کرد و متاسفانه بی تدبیری باعث شده تبدیل به یک مسئله جهانی برای نظام جمهوری اسلامی شود.

محمود علیزاده طباطبایی، سیاستمدار اصلاح‌طلب، در خصوص سکوت اصلاح‌طلبان اظهار کرد: اصلاح‌طلبان سکوت ندارند و روش نقد سازنده خود را دنبال می‌کنند، ما در سازندگی هم این روش را داریم، اگر روزنامه سازندگی را نگاه کنید ما هر روز دولت و قوه قضائیه را کاملا زیر نظر داریم و جاهایی که انتقاد وارد است انتقاد می‌کنیم، نیازی به سکوت نیست.

او افزود: امیدواریم کارها انجام شود، خیلی هم خوشحال می‌شویم دولت بتواند راهی که ما شروع کردیم را ادامه بدهد. 

علیزاده طباطبایی ادامه داد: در خصوص اجلاس شانگهای هم ما سال‌ها مذاکره کردیم، از دولت خاتمی تا دولت احمدی‌نژاد و دولت روحانی اما الان به نتیجه رسیده است. از کارهای مثبتی که انجام می‌شود تقدیر می‌کنیم، کارهای منفی را هم نقد می‌کنیم و به صورت جدی در میدان هستیم.

علیزاده طباطبایی در خصوص انتظارات احزاب از دولت متذکر شد: آقای رئیسی تا حالا در این زمینه نه صحبتی داشتند و نه اقدامی کردند اما انتظار این است که احزاب را فعال کنند. اینکه آقای رئیسی یک مرکز فکری داشته باشند که این مسائل را به ایشان بگویند و بر آن مبنا عمل کنند این خیلی خوب است کما اینکه در سیاست خارجی اینگونه عمل می‌کنند. در زمینه احزاب هم باید تکلیف خود را روشن کنند که آزادی‌های سیاسی را می‌پذیرند و یا نمی‌پذیرند؟ اگر می‌پذیرند زمینه را برای فعالیت احزاب آماده کنند در این زمینه هنوز کوچکترین اقدامی انجام نشده است.