شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

متلک سنگین اسطوره استقلال به مدیران باشگاه

هادی شکوری : استقلال سکوی پرتاب مدیران غیر متخصص شده ؛ استقلال یک مدیر آشنا به شرایط روز فوتبال نیاز دارد

متلک سنگین اسطوره استقلال به مدیران این باشگاه

هادی شکوری پیشکسوت استقلال گفت : استقلال جای آزمون و خطا نیست که مدیر کم سابقه به باشگاه بیاورند و وقتی نامش مطرح شد از این تیم برود، استقلال یک مدیر متخصص و آشنا به شرایط روز فوتبال نیاز دارد نه اینکه باشگاه به سکوی پرتاب بعضی مدیران تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هادی شکوری در خصوص آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت:

وضعیت استقلال در سال‌های اخیر همواره همینطور پیش رفته و تا روز‌های نزدیک به شروع لیگ تیم بلاتکلیف بوده است. باشگاه دائماً مشغول تغییر مدیر و سرمربی هست. این وضعیت به نفع استقلال و هواداران آن نیست. همین موضوعات باعث می‌شود در پایان سال قهرمانی از دست برود. اگر واقع بین باشیم با این شرایط استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر هم قهرمان نمی‌شود. مگر اینکه مدیر بعدی کاری بکند که شرایط استقلال را به سرعت تغییر بدهد.

وی در خصوص انتخاب مدیر جدید استقلال عنوان کرد:

استقلال مدیر از جنس فوتبال لازم دارد. کسی که مشکلات تیم را به خوبی درک کند و با شرایط فوتبال ایران آگاهی کامل داشته باشد. شاید یک مدیری درجای دیگری اداره یا وزارتخانه موفق باشد؛ اما دلیلی نیست که در استقلال موفق باشد. استقلال جای آزمون و خطا نیست که مدیر کم سابقه یا از حوزه دیگر را به این باشگاه بیاورند و وقتی نامش مطرح شد از این تیم برود. استقلال یک مدیر متخصص و آشنا به شرایط روز فوتبال نیاز دارد نه اینکه باشگاه به سکوی پرتاب بعضی مدیران تبدیل شود.

پیشکسوت استقلال گفت:

چرا باید مدیری که در فوتبال سابقه آنچنانی نداشته به باشگاه برود و در نهایت با بی‌احترامی مجبور به کناره‌گیری شود؟ از روز اول مدیر را درست انتخاب کنیم که این مشکلات برای تیم بروز نکند. این را هم بگویم با کسی مشکلی ندارم و جیره‌خوار کسی نیستم به همین خاطر مشکلات استقلال را به صراحت اعلام کردم.

شکوری در پایان گفت:

ابتدا در راس باشگاه باید تفکرات تغییر کند. بعد اینکه همه استقلالی‌ها باید اتحاد داشته باشند تا با حمایت همه جانبه تصمیم مناسبی برای تیم گرفته شود.