شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروهای مسلح
گفت‌وگو|

یک خلبان دوران دفاع مقدس: قدرت دفاعی نیروهای مسلح تهدیدات دشمن را در نطفه خفه می‌کند

یک خلبان دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیروهای مسلح به حدی از قدرت دفاعی با دستیابی به ساخت محصولات دفاعی بر لبه فناوری روز دنیا رسیده‌اند که علاوه بر ایجاد بازدارندگی برای کشور تهدیدات دشمن را در نطفه خفه می‌کنند.
سرتیپ دوم خلبان در گفت‌وگو با میزان با اشاره به هفته ، گفت: صدام ملعون با حمایت از قدرت‌های جهان در شرق و غرب عالم به سرکردگی رژیم جنایتکار آمریکا برای حمله به ایران با هدف ضربه به نظام جمهوری اسلامی تادندان‌مسلح شد.
 
وی افزود: صدام ملعون در خیال خود فکر می‌کرد که می‌تواند انقلاب نوپای اسلامی ایران را به‌زانو دربیاورد و دست حمایت استکبار جهانی را در تحقق این امر به عنوان یک وزنه مهم و تأثیرگذار تلقی می‌کرد.
 
این یادگار دفاع مقدس تأکید کرد: صدام و اربابان مستکبرش از واقعیت وحدت ملت ایران و ولایت‌مداری این مردم بزرگ زیر سایه رهبری امام راحل خبر نداشتند.
 
این خلبان دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در آغاز جنگ تحمیلی با شروع بمباران مناطق مختلف کشور توسط جنگنده‌های رژیم بعثی عراق در پایگاه هوانیروز در کرمانشاه حضور داشتم.
 
وی با اشاره به بمباران باند فرودگاه کرمانشان توسط جنگنده‌های رژیم بعثی، اضافه کرد: خلبانان هوانیروز به ویژه در پایگاه کرمانشاه در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و به سرعت یک سنگر بازدارنده برای پایگاه جهت حفظ تجهیزات نظامی به ویژه بالگرد‌ها ایجاد کردیم و در تنگه «سیمان» که از سه جهت پوشیده بود مستقر شدیم.
 
چمنی راد ادامه داد: یک ماه مأموریت‌ها را از این محل انجام می‌دادیم، (ایلام، سر پل ذهاب، گیلان غرب، مهران، دهلران، آبادان) و تمام منطقه غرب ایران حوزه مأموریت ما بود و این مناطق را پوشش دادیم.
 
این یادگار دفاع مقدس خاطر نشان کرد: یادم می‌آید زمانی که صدام ملعون به سرپل ذهاب حمله کرد، خلبانان هوانیروز اجازه ندادند پادگان تخلیه شود و زمانی که تانک‌های عراقی به سمت پادگان یورش می‌آوردند، خلبانان تیزپرواز هوانیروز به ویژه شهید شیرودی با دیگر خلبانان پادگان پرواز کردند و چند دستگاه تانک رژیم بعث را منهدم و دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند.
 
وی تأکید کرد: بعد از گذشت مدتی از جنگ تحمیلی سپاه و ارتش تقویت شدند و تا پایان هشت سال دفاع مقدس نیرو‌های مسلح ایران قدرت ایمان و اراده خود را به جهانیان نشان دادند، زیرا رژیم بعث عراق تنها نبود و بلوک شرق و غرب حامی صدام ملعون بودند.
 
این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: با اقتدار نگذاشتیم وجبی از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.
 
بلوک شرق و غرب، پشتیبان رژیم بعثی در جنگ تحمیلی/نیرو‌های مسلح؛ توطئه‌های دشمن را در نطفه خفه کردند
 
وی با اشاره به اقتدار دفاعی امروز جمهوری اسلامی، اضافه کرد: ملت ایران، نیرو‌های مسلح طی چهار دهه‌ای که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، با وحدت کلمه و ولایت مداری، به آمریکای جنایت‌کار اجازه ندادند نگاه چپ به کشور داشته باشد.
 
این یادگار دفاع مقدس اظهار داشت: امروز نیرو‌های مسلح به حدی از قدرت دفاعی با دستیابی به ساخت محصولات دفاعی بر لبه فناوری روز دنیا رسیده‌اند که علاوه بر ایجاد بازدارندگی برای کشور تهدیدات دشمن را در نطفه خفه می‌کنند.
 

 

انتهای پیام/