شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

ادعای جنجالی؛ ستاره الهلال را در آستانه دیدار با پرسپولیس عمدا مصدوم کردند!

عضو هیئت مدیره الهلال مدعی شد که سالم الدوسری ستاره الهلال تعمدا توسط بازیکن الاتفاق مصدوم شده است.

ادعای جنجالی؛ ستاره الهلال را در آستانه دیدار با پرسپولیس عمدا مصدوم کردند!
خبرورزشی -

سالم الدوسری ستاره ملی پوش الهلال که در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شده بود دروازه استقلال را باز کند، در جریان پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر الاتفاق دچار آسیب دیدگی شد و دو دیدار حساس تیم ملی کشورش برابر ژاپن و چین را از دست داد ضمن اینکه حضور او در دیدار برابر پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نامشخص است.

در همین رابطه عبدالکریم الجاسر عضو هیئت مدیره الهلال و مدیر سابق مرکز رسانه ای این تیم در اظهاراتی جنجالی مدعی شد آسیب دیدگی این بازیکن تعمدی بوده است. او در این باره گفت: مصدوم شدن سالم الدوسری عمدی بوده و بازیکن حریف با سوءنیت او به آسیب زده است. کمیته انضباطی باید برای محافظت از بازیکنان، مداخله کند تا از اینگونه اتفاقات دیگر رخ ندهد.

این اظهارات جنجالی هنوز از سوی تیم الاتفاق بدون پاسخ مانده و باید دید واکنش این باشگاه به این اتهام چه خواهد بود. ضمن اینکه طی روزهای گذشته کادرپزشکی الهلال تلاش زیادی برای رساندن الدوسری به دیدار برابر پرسپولیس انجام داده و از روز گذشته شیوه تزریق پلاسما به پای مصدوم این بازیکن را آغاز کرده اند.

دیدار پرسپولیس و الهلال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ۲۴ مهر در استادیوم الملز شهر ریاض برگزار می شود. برنده این دیدار باید در تاریخ ۲۷ مهر به مصاف تیم برتر جدال میان النصر عربستان و الوحده امارات برود.