شهر خبر

استقلال به جای مجیدی سرمربی می‌آورد؟/ مجیدی زودتر از مددی رفتنی شد؟

با محرومیت فرهاد مجیدی تمرینات استقلال فعلا زیر نظر گابریل پین ادامه پیدا می کند.

 استقلال به جای مجیدی سرمربی می‌آورد؟/ مجیدی زودتر از مددی رفتنی شد؟
خبرورزشی -

اگر محرومیت مجیدی طولانی مدت باشد و یک سری شایعات که در فضای مجازی مطرح شده واقعیت داشته باشد، باید دید آیا مسئولان جدید باشگاه استقلال که هنوز حکم نگرفته اند، مربی دیگری را جایگزین فرهاد مجیدی می‌کنند یا نه؟ باشگاه استقلال اعلام کرد که جریمه مجیدی به خاطر مصاحبه با علی آذری جهرمی است اما خود آذری جهرمی مسئله را تکذیب کرده و گفته از مصاحبه سرمربی استقلال ناراحت نشدم با این حال باید دید اصل ماجرا چیست و درنهایت مجیدی تا چه زمانی محروم است؟

اگر این محرومیت طولانی مدت باشد استقلال نمی‌تواند بدون سرمربی وارد لیگ جدید شود و شاید مربی جدیدی سکان هدایت آبی‌پوشان را در دست بگیرد و از طرفی شنیده می‌شود جواد نکونام که آلترناتیوی جدی برای فرهاد مجیدی است، فعلاً به خاطر شرایط خاص استقلال قبول نکرده جانشین مجیدی شود و به همین دلیل شاید بلاتکلیفی استقلال در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

هر چه هست ابتدا باید تکلیف مدیرعامل و هیئت مدیره استقلال روشن شود تا بعد از آن ببینیم برای فرهاد مجیدی چه اتفاقاتی رخ می دهد آیا او به دلیل همین محرومیت فرصت ادامه حضور در استقلال را از دست می‌دهد و یا با پرداخت جریمه محرومیتش رفع شده و می‌تواند از هفته اول لیگ روی نیمکت بنشیند؟ فعلا که بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها داغ است و کمتر کسی می‌تواند خبر موثقی در اختیار خبرنگاران قرار دهد.