شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان#دوستانه

بازی پرسپولیس و سپاهان دوستانه نیست!

پرسپولیس و سپاهان در حالی قرار است دیدار دوستانه‌ای را برگزار کنند که روابط دو باشگاه اصلا دوستانه به نظر نمی‌رسد.

بازی پرسپولیس و سپاهان دوستانه نیست!
خبرورزشی -

سرخپوشان پایتخت در شرایطی خود را برای دیدار روز بیست و چهارم مهرماه برابر الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند که قبل از اعزام پرسپولیس به عربستان در تاریخ ۲۱ مهر، سه بازی دوستانه برای سرخ‌پوشان در نظر گرفته شده است.

در حالی که از قبل بازی دوستانه شاگردان یحیی گل محمدی با تیم‌های پیکان و شهرداری آستارا در روزهای سوم و نهم شهریور در ورزشگاه شهید کاظمی قطعی شده بود، در خبری جالب اعلام شد پرسپولیس و سپاهان قرار است ۱۶ مهر به مصاف هم بروند.

این در شرایطی است که در تاریخ ۵۰ ساله رقابت این دو تیم با هم، آنها به ندرت با هم بازی دوستانه داشته اند و اگر هم بوده  مربوط به سالهای دور است.

پرسپولیس و سپاهان از زمان شروع لیگ برتر در سال ۱۳۸۰ جزو رقبای سرسخت هم بوده اند که دیدارهایشان معمولا حاشیه های زیادی داشته و برای همین دو باشگاه معمولا رابطه خوبی با هم نداشته اند.

همین فصل گذشته بود که بازیکنان و مسئولان دو تیم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با هم درگیر شدند و کمیته انضباطی هم اعلام کرد که بازی های رفت و برگشت دو تیم در لیگ بیست و یکم باید در زمین بی طرف برگزار شود. حالا هم که شکایت و شکایت کشی بین دو باشگاه وجود دارد.

پرسپولیس از کریستوفر نت دروازه بان اتریشی جدید سپاهان به دلیل توهینی که به پرسپولیسی ها شده بود و او هم در استوری اش بازنشر کرده شکایت کرده و فرشاد احمدزاده بازیکن جدید سپاهان هم از پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش شکایت کرده است.

برای همین به نظر می رسد بازی دو تیم چندان هم دوستانه نباشد. هر چند که تقابل با تیمی مثل سپاهان برای پرسپولیس که خود را آماده دیدار سخت با الهلال می کند، بسیار مفید است و مدیران تیم پرسپولیس هم در نظر دارند این مسابقه دوستانه در ورزشگاه آزادی برگزار کنند تا این بازی جنبه رسمی‌تری به خودش بگیرد.