شهر خبر

اتوئو کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کامرون شد


اتوئو کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کامرون شد

مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کامرون شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساموئل اتوئو که پیش از بازنشستگی از فوتبال، چهار بار عنوان مرد سال فوتبال آفریقا را از آن خود کرد، وارد کارزار انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کامرون شد و کاندیداتوری خود برای این انتخابات را اعلام کرد. انتظار می‌رود این انتخابات که برگزاری‌اش به تعویق افتاده است، در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر ماه) برگزار شود.

مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر با انتشار پیامی در حساب‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کامرون را اعلام کرد و دلیل این تصمیم خود را عشقش به کامرون و علاقه‌اش به فوتبال دانست.

اتوئو با 56 گل زده در 118 بازی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی کامرون به شمار می‌رود. او به این تیم برای قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آفریقا در سال‌های 2000 و 2002 کمک کرد و مدال طلای بازی‌های المپیک 2000 سیدنی را هم با همراهی تیم المپیک کامرون دارد.

جولز دنیس اونانا و امانوئل مابوانگ کساک نیز دیگر بازیکنان سابق تیم ملی کامرون هستند که برای این انتخابات تاکنون اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، این در حالی است که سیدو امبومبو نیویا (رئیس موقت فعلی) و ایو چی (مدیر برنامه کامرونی) نیز در کنار آنها برای احزار این پست رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/