محرومیت فرهاد مجیدی از هرگونه فعالیت فوتبالی

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را صادر کرد.

آرای کمیته اخلاق به شرح زیر است:

* فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

فرهاد مجیدی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد

*محمد علینژاد بازیکن اسبق آلومینیوم اراک به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. علینژاد از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

احمد حمیدی فرد و مجید ساکی، سرپرست و مربی تیم فوتبال آبی پوشان هرکدام به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. نامبردگان از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع هستند و فعالیتشان صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*هاتف شیخ لاری، مربی فوتبال به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی و سه ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال محکوم شده است. شیخ لاری از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*محمد زارع گشتی به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی و محرومیت ده سال از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی قادیکلایی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) فوتبالیست سابق و مربی کنونی ایرانی است. وی اکنون سرمربی‌ تیم استقلال تهران است. مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است. او همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده‌است.

فرهاد مجیدی با تیم العین امارات به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ دست یافت و زننده یکی از گل‌های حساس مرحله نیمه‌پایانی برای این تیم بود.

مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.