به گزارش برنا، سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در اولین نشست وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم، به مرور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک ایران در بازی های توکیو پرداخت.

وی فرازهای مختلف بیانات مقام معظم رهبری را در ابعاد فرهنگی، قهرمانی، حجاب اسلامی بانوان ورزشکار، مقابله با رژیم صهیونیستی، کیفی سازی در ورزش بین المللی اهمیت تواید داخل، جلوه های رفتار جوانمردانه و معنوی ورزشکاران ایرانی مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که جامعه ورزش کشور در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می کند.

احمدی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر انقلاب پیرامون اهمیت انعکاس اقدامات و کارهای بزرگی که برای کشور انجام می شود، تصریح کرد: در عرصه ورزش هم باید برنامه ریزی مناسب رسانه ای برای انعکاس اقدامات موثر صورت گیرد.

وی اهمیت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه ورزش را بدلیل گستردگی مخاطب مهم بر شمرد و با بیان راهبردها و الزامات چهارده گانه ای که برای اجرای منویات رهبری استخراج شده است، ابراز امیدواری کرد که جامعه ورزش کشور همچنان با پیاده سازی این راهبردها، ورزش کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار دهند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از برنامه های فدراسیون ها در این ایام به نیکی نام برد.