شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#استقلال

فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی:

نگفتم مددی می‌رود/ خیلی تحت فشار است/ اقدامات مثبت او را باید دید/ وزیر ورزش بهترین تصمیم را بگیرد

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد ملاقات خود با احمد مددی توضیحات کاملی داد.

علی فتح‌الله‌زاده
خبرورزشی -

علی فتح‌الله‌زاده در مورد ملاقاتی که با احمد مددی داشت به خبرورزشی گفت: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای مددی تشکر کنم. این بنده خدا خیلی تحت فشار بود و به هر حال اگر ما انتقاد می‌کنیم باید نقاط قوت را هم بگوییم چرا که ایشان کارهای مثبت زیادی هم در باشگاه استقلال انجام داد. از طرفی بنده برای حل مشکل یکی از بازیکنان سابق استقلال نزد ایشان رفتم و مشکل خاصی هم وجود نداشت.

وی اضافه کرد: وقتی باشگاه را ترک می‌کردم متاسفانه نقل قول هایی از من مطرح کردندکه چندان درست نبود. بنده هیچ صحبتی در مورد اینکه آقای مددی می‌مانند یا می‌روند بیان نکردم. فقط احساس کردم این مدیر خوب تحت فشار است و احساس خستگی می‌کند. امیدوارم در نهایت هرچه خیر است برای استقلال پیش بیاید و بهترین تصمیمات گرفته شود تا انشاالله این تیم پرطرفدار بعد از سال‌ها بتواند خواسته اصلی هوادارانش که همان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است را برآورده کند.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: ان شاءالله وزارت ورزش تمام جوانب امر را در نظر می‌گیرد تا بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرد. آقای سجادی از چهره‌های خوشنام ورزشی هستند و درد ورزش و باشگاه‌ها را به خوبی می‌دانند به همین دلیل ما به آینده امیدواریم و انشالله بهترین اتفاقات برای استقلال رخ دهد.