شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی#استقلالی ها

ادعای باورنکردنی کنعانی‌زادگان پس از توهین عجیب به استقلالی ها و جریمه

کنعانی‌زادگان: ویدیوی جنجالی، واقعیت نداشت

کنعانی‌زادگان بازیکن پرسپولیس و الأهلی می‌گوید: از بازی کنار سیدجلال خیلی چیزها یاد گرفتم و الان به جرأت می‌گویم او یک اسطوره است.

مصاحبه محمدحسین کنعانی‌زادگان با روزنامه ایران‌ورزشی یک نکته قابل توجه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حتما در جریان هستید که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، کنعانی‌زادگان مدافع فصل گذشته پرسپولیس را به دلیلی نامعلوم – احتمالا به خاطر همان فیلم جنجالی که باعث شکایت استقلال از کنعانی‌زادگان شد -محکوم کرده و ادامه فعالیت این بازیکن منوط به گرفتن مجوز از کمیته اخلاق است.

کنعانی‌زادگان مدافع تیم الاهلی قطر در واکنش به محکومیتش، مصاحبه کرده و گفته است:

“این فیلمی که جدیداً رویش مانور داده می‌شود برای ۲ سال پیش است و حالا چون من به قطر آمده‌ام این جریمه برای من در نظر گرفته شده چون می‌گویند در قطر دارد خوب پول می‌گیرد و می‌تواند چنین جریمه‌ای را بپردازد!”

کنعانی‌زادگانی در حالی چنین دفاعی از خود کرده که پیش از این و هنگامی که آن فیلم جنجالی در فضای مجازی منتشر شده بود، واکنش متفاوتی به ماجرا داشت و گفته بود:

“متاسفانه عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند و با صداگذاری روی یک ویدیو سعی کرده‌اند حاشیه سازی کنند. همه هواداران فوتبال در کشورمان برای من قابل احترام هستند و هیچ‌ وقت به هیچکس بی‌احترامی نکردم.”

اینکه بالاخره فیلم مربوطه، واقعیت داشته یا روی آن صداگذاری شده، سوالی است که مدافع تیم ملی بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند در موردش توضیح دهد هر چند که صحبتهای اخیر او تا حدودی متناقض با اولین دفاعیه اوست. در هر حال او از ایران رفته و حالا چون در فوتبال ایران حضور ندارد چنین مصاحبه ای کرده است.