شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#پیکان

محمدی: تا آخر فوتبالم محبت‌های تارتار را فراموش نمی‌کنم/ در پیکان ماندم تا بیشتر پیشرفت کنم


محمدی: تا آخر فوتبالم محبت‌های تارتار را فراموش نمی‌کنم/ در پیکان ماندم تا بیشتر پیشرفت کنم

مدافع تیم فوتبال پیکان، گفت: من چند پیشنهاد داشتم، ولی در پیکان ماندم تا در فصل آینده بیشتر پیشرفت کنم.

نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با باشگاه پیکان، گفت: واقعیت این است که من چند پیشنهاد خوب داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم تا یک فصل دیگر هم در پیکان بمانم. با وجود اینکه بازیکن آزاد بودم، ولی در نهایت قراردادم را تمدید کردم چون دوست داشتم در پیکان بیشتر پیشرفت کنم و این فضا برای من مهیاست تا بتوانم شرایط بهتری را در فصل آینده داشته باشم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در ادامه خاطر نشان کرد: من باید از مهدی تارتار تشکر کنم که واقعاً زحمات زیادی برای من کشید و تا آخر فوتبالم محبت‌های این مربی را فراموش نمی‌کنم. خوشبختانه من هم توانستم جواب اعتماد تارتار را بدهم و برای این مربی آرزوی موفقیت دارم. از این فصل هم با مجتبی حسینی کار می‌کنم، مربی که خیلی‌ها از او تعریف می‌کنند. امیدارم که فصل خوبی را با حسینی در پیش داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد باشگاه پیکان دنبال جاه‌طلبی و به دست آوردن موفقیت‌های بیشتر در لیگ نیست تصریح کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم و هدف مهم پیکان استفاده از جوانانش است. پیکان یک باشگاه بازیکن‌ساز است که البته در سالیان گذشته برخی از مربیان به این تیم آمدند و جوانان خوبی را پیکان از دست داد. شما دیدید که پارسال با یک تیم جوان فوق‌العاده خوب نتیجه گرفتیم و هدف‌مان این است که در فصل آینده هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/