شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعداد

سردار اخوان: تیپ ویژه صابرین با انگیزه جهادی مرکز واکسیناسیون را ایجاد کرد


سردار اخوان: تیپ ویژه صابرین با انگیزه جهادی مرکز واکسیناسیون را ایجاد کرد

معاون بهداری نزسا گفت: آمادگی ایجاد تعداد بیشتری مراکز واکسیناسیون را داریم.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات نیروی زمینی سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در آئین افتتاحیه مرکز واکسیناسیون معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه همه ما طوری باید عمل کنیم که روح شهدا شاد باشد ؛ اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با کار جهادی ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم .

وی افزود : تلاش های مسئولین مجموعه ورزشی شهدا قابل ستایش است و این مجموعه واکسیناسیون می تواند کمک شایانی به واکسیناسیون کند. 

سردار اخوان با تاکید بر اهمیت و نقش واکسیناسیون در مدیریت کرونا عنوان کرد: ماموریت تیپ ویژه صابرین با انگیزه جهادی برای کمک به سلامت مردم در زمینه واکسیناسیون انجام شد و ما از این تلاش ها تقدیر می کنیم خدمت باید به مردم باید با حداکثر تکریم باشد و این از مولفه های قدرت ما است تکریم حداکثری مردم شامل جلوگیری از ایجاد صف انتظار ، تسریع در واکسیناسیون و رفتار درست و انسانی و اخلاقی است. 

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: مردم همکاری بسیار خوبی با مجموعه بهداشت و درمان دارند و ما باید با حداکثر تکریم به مردم خدمت رسانی کنیم مجموعه واکسیناسیون شهدا می تواند شبانه روزی باشد و ما می توانیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم. 

وی تاکید کرد: مجموعه نیروی زمینی سپاه برای خدمت به مردم بسیج شده است  و نیروی زمینی آماده ایجاد مراکز واکسیناسیون بیشتر را دارد ما می توانیم یک الگوی جهانی سلامت و واکسیناسیون ارائه دهیم و افراد بالای 18 سال را به سرعت واکسن بزنیم. 

سردار اخوان تصریح کرد: ارتقا خدمات با همیاری و همکاری همه دستگاه ها می تواند موجب موفقیت در زمینه سلامت باشد . 

انتهای پیام/