شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#وزیر ورزش

هشدار جدی عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس به وزیر ورزش ؛ روش حذف الهلال مشخص شد

ضیاء عربشاهی : مدیرعامل جدید پرسپولیس زودتر معرفی شود ؛ روش حذف الهلال ضد حمله است

ضیا عربشاهی در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی حذفی گفت : یحیی گل محمدی از دربی حساس فصل پیش درس بگیرد و در این بازی پیروز شود.

ضیاء عربشاهی گفت: امیدوارم هرچه زودتر مدیرعامل جدید پرسپولیس معرفی شود تا در آستانه بازی با الهلال ثبات بیشتری پیدا کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ضیاء عربشاهی ملی‌پوش پیشین پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط سرخپوشان تهرانی گفت:

پرسپولیس در شرایط ایده آلی قرار دارد و از لحاظ فنی نشان داده که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. شما در بازی با استقلال تاجیکستان دیدید که چطور حریف را مدیریت و در واپسین دقایق بازی کار میزبان را یکسره کرد.

وی در ادامه گفت:

حالا باید در عربستان با الهلال بازی کنیم و قطعاً بازی سخت و دشواری خواهیم داشت. الهلال در خط دفاعی ضعیف کار می‌کند اما در خط حمله مهاجمین زهرداری دارد. من معتقدم سیستم دفاع و ضد حمله بهترین روش برای رویارویی با الهلال است اما باید در خط میانی آنها را خسته کنیم و در نهایت آخرین ضربه را به خط دفاعی الهلال وارد کنیم.

ضیاء عربشاهی گفت:

امیدوارم هرچه زودتر مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی شود و تیم ما با یک انسجام مدیریتی و درون تیمی قدم به رقابت‌های عربستان بگذارد چرا که انشالله در صورت غلبه بر الهلال باید با حرف دیگری همچون النصر بازی کنیم.