شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ساندرو

چرا ایمنی ساندرو اینقدر ضعیف است؟ / فقط دو ستاره!

رنو تلاش کرده است تا دلیل اینکه داچیا در تست تصادف برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا نمره دو ستاره به دست آورده را توضیح دهد.

خودرو چرا ایمنی ساندرو اینقدر ضعیف است؟ / فقط دو ستاره!

ساندرو استپ‌ وی و لوگان در ماه آوریل گذشته نمره دو (از پنج) ستاره برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا را کسب کردند، آن هم با وجود اینکه حفاظت خوبی برای سرنشینان (چهار از پنج ستاره) و حفاظت متوسطی برای عابران و دوچرخه‌سواران فراهم کردند.

ژیل لو بورن، معاون بخش مهندسی گروه رنو، در این باره گفت: ما ایمنی سرنشینان خودرو و عابران را به خطر نمی‌اندازیم، اما سیستم‌های کمک‌راننده را با دقت انتخاب می‌کنیم

برخی از مقامات رنو، از جمله دنی لو ووت، مدیرعامل داچیا و لادا، لو بورن و لورنس ون دن اکر، معاون بخش طراحی گروه رنو، به تازگی در بخارست در حال نهایی کردن جزئیات نسل بعدی داستر بوده‌اند.

در گفتگو با گروهی از خبرنگاران رومانیایی، آن‌ها توضیح دادند که چگونه سطح ایمنی خودروهای داچیا، یکی از انتقادات اصلی خریداران محلی که هنوز تمایلی به خرید نسخه رومانیایی ندارند، برای احترام به ایده "ضروری بودن تجهیزات" طراحی شده‌ است.

طبق این گزارش محلی، این عبارت که اولین بار توسط لو ووت مورد استفاده قرار گرفت، نه تنها امکانات ایمنی مقرون‌به‌صرفه مدل‌های داچیا را توضیح می‌دهد، بلکه دلیل افزایش قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های قبلی را آشکار می‌کند.

منبع: خودروبانک