شهرخبر

واکنش مدیران استقلال: قرارداداش را بیاورید!

واکنش مدیران استقلال: قرارداداش را بیاورید!

خانواده منصور پورحیدری مدعی اند طی پنج سال گذشته فقط وعده های توخالی ار مدیران استقلال شنیده اند

طی روزهای گذشته همسر و فرزند منصور پورحیدری فقید در گفت‌وگو با خبرورزشی صراحتاً مدیران باشگاه استقلال را به برخورد نامناسب با پدر معنوی این باشگاه متهم کردند و مدعی شدند آنها طی پنج سال گذشته فقط وعده های توخالی به خانواده پورحیدری داده‌اند.

در همین خصوص ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال که این روزها همراه با احمد مددی همچنان در ساختمان سعادت‌آباد حاضر می‌شود طی گفتگویی کوتاه به خبرورزشی گفت:منصور پورحیدری عزیز چشم و چراغ باشگاه استقلال است و حرمتش  برای همه ما واجب. خودم شخصاً پیرامون این مسئله چند وقت قبل با خانم دکتر شجاعی صحبت کردم و بلافاصله پس از مذاکره با ایشان، موضوع را به صورت ویژه با آقای مددی هم در میان گذاشتم چون اعتبار منصور پورحیدری بسیار فراتر از این حرف‌ها تلقی می‌شود. آقای مددی هم به صورت جدی پیگیر شد ولی قراردادی از آقای پورحیدری در آرشیو باشگاه استقلال موجود نبود.

فریادشیران ادامه داد: در زمان عقد قرارداد منصورخان و حتی هنگام فوت ایشان ما داخل باشگاه سمتی نداشتیم ولی به هر حال باید تسویه حساب صورت بگیرد. آقای پورحیدری عزیز همه استقلالی‌ها است ولی هیچ مدیرعاملی نمی‌تواند بدون سند مکتوب دستور پرداخت بدهد چون کار غیرقانونی تلقی می‌شود؛ روی همین اصل به خانواده محترم منصورخان تأکید می‌کنم اگر نسخه‌ای از قرارداد ایشان را در اختیار دارند، آن را به باشگاه بیاورند تا زمینه برای پرداخت مطالبات پدر استقلال فراهم شود.