به گزارش برنا، همزمان با آغاز چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سردار قاسمی مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، جعفر سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه حضرت محمد رسول الله، سرهنگ میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ قلی پور رئیس تربیت بدنی سازمان بسیج، خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، کعبی دبیر فدراسیون جودو، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی و دیگر مسئولین و همکاران فدراسیون از خانواده معزز شهیدان حسن سماواتی و جواد اله کرمی و همچنین جانبازان سرافراز کشفیا، حسنی، مرتضوی، حدادی، محمدی،عسگری، نم نم و ایثارگران سید باقری و گلشنی تقدیر و تجلیل صورت گرفت.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این مراسم بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم که این ایام را تسلیت عرض می کنم. همچنین آغاز هفته دفاع مقدس را به سروران حاضر در این مراسم تبریک عرض کرده و یاد شهدا و امام عزیز شهدا را گرامی می دارم و به روح پاکشان درود و صلوات می فرستم.

او ادامه داد: به عنوان سرباز ولایت باید بگویم که دفاع مقدس مکتب و دانشگاهی است که در آن می توان هشت سال فداکاری، ایثار، جانقشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دید.

رئیس فدراسیون گفت: امروز در جای جای ایران شاهد فداکاری های ارزشمند شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازمان هستیم و هفته دفاع مقدس فرصتی است تا رشادت های دلیر مردان و زنان کشورمان را مرور کنیم و به نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس بپردازیم.

سرهنگ میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران عنوان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می کنم. دفاع مقدس از پر اهمیت ترین حادثه انقلاب اسلامی است. امروز ما مدیون خون شهدا و جانبازان، ایثارگران و آزادگان هستیم. شهدای ما و رزمندگان مان در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافتند و در آن زمان توانستند با رشادت های خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.