شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازیکنان

علیزاده: بازیکنان خارجی لیگ از ما قرارداد ۶۰۰ هزار دلاری می‌خواستند/ ۲ بازیکن عمانی را با قیمتی معقول گرفتیم


علیزاده: بازیکنان خارجی لیگ از ما قرارداد 600 هزار دلاری می‌خواستند/ 2 بازیکن عمانی را با قیمتی معقول گرفتیم

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت که این باشگاه، فایز الرشیدی و زهیر سلیمان را با قیمت‌هایی مناسب به خدمت گرفته است.

علی علیزاده درباره شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اعضای تیم روز شنبه به ترکیه رفتند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. آنها بسیار سر حال هستند و ما هم 90 درصد یارگیری خود را انجام داده‌ایم. دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت که یکی از آنها مقابل تیمی از لیگ دسته اول ترکیه است. بازیکنان جدید را نسبت به ضعف‌های تیم در دیدارهای دوستانه جذب می‌کنیم، وگرنه با همین نفرات ادامه می‌دهیم.

وی راجع به فعالیت آتی باشگاه مس رفسنجان در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: لیست تیم مس چهار یا پنج سهمیه بزرگسال، یک سهمیه لیگ برتری، یک آسیایی و یک اروپایی جای خالی دارد. تقریباً به بازیکن دیگری نیاز نداریم و سرمربی تیم، آنالیز خود را به ما ارائه کند. اگر مس مشکلی نداشته باشد، با همین بازیکنان به کار خود ادامه خواهیم داد. منتظریم لیگ برتر آغاز شود تا چالش خوبی با سایر تیم‌ها داشته باشیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در مورد انتقادات نسبت به جذب دو بازیکن عمانی تصریح کرد: ما دیدار تیم ملی عمان مقابل عربستان و ژاپن را آنالیز کردیم و نسبت به بودجه باشگاه، بازیکنان قابل قبولی را به خدمت گرفتیم. نقل‌وانتقالات مس رفسنجان بر مبنای عملکرد بازیکنان، پُست آنها و بودجه باشگاه است و اگر بخواهیم بازیکنان اروپایی جذب کنیم، باید یک میلیون دلار پول بدهیم. بازیکنان خارجی داخل ایران به ما پیشنهاد 500 یا 600 هزار دلاری دادند و ما با این دو بازیکن، قراردادهای معقولی امضا کردیم.

علیزاده درباره اینکه رئیس صنایع ملی مس ایران گفته بود که مس رفسنجان در لیگ بیستم باید به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشد، بیان کرد: تلاش می‌کنیم عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر ارائه کنیم. در سه سال اول حضور مس رفسنجان در مسابقات به ترتیب به دنبال بقا، کسب مقام تک رقمی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا بودیم که در سال اول راه دو ساله را طی کردیم. امسال هم می‌خواهیم به جایگاهی تک رقمی برسیم. کسی نیست که از رتبه اول تا ششم جدول بدش بیاید و ما هم می‌خواهیم بهتر از سال گذشته باشیم، اما فوتبال بالا و پایین دارد.

وی راجع به وضعیت ورزشگاه شهدای مس رفسنجان خاطرنشان کرد: کارکنان ورزشگاه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، اما ترمیم ورزشگاه بسیار دشوار است و به شروع لیگ نمی‌رسیم. تلاش می‌کنیم رول چمن را تهیه کنیم تا در هفته‌های نخست در رفسنجان بازی کنیم. تلاش می‌کنیم ورزشگاه شهدای مس را برسانیم و اگر این اتفاق نیفتاد، باید با ورزشگاه‌های استان کرمان یا خارج از استان صحبت کنیم. ورزشگاه خانگی ما تا اواسط نیم‌فصل اول آماده خواهد شد.

انتهای پیام/