شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان

«خانه اسرار» توسط دیزنی به سریال تبدیل می‌شود


«خانه اسرار» توسط دیزنی به سریال تبدیل می‌شود

رمان خانه اسرار نوشته کریس کلمبوس کارگردان هری پاتر و تنها در خانه به یک سریال تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، دیزنی رمان نوجوانانه خانه اسرار نوشته کریس کلمبوس کارگردان فیلم‌های هری پاتر و تنها در خانه را به سریال فانتزی، اکشن و ماجراجویی تبدیل می‌کند. این سریال بهمراه کمپانی سینمایی کلمبوس،  26th Street Pictures و شرکای او «مایکل بارناتان» و «مارک رادکلیف» ساخته می‌شود. کلمبوس به همراه ند ویزینی این رمان را نوشته است.

سریال دیزنی حول داستان خواهر و برادرانی به نام‌های برندان، الینور و کوردیلا واکر می‌چرخد که از اینکه والدینشان خانه خود را به یک خانه عصر ویکتوریایی عجیب و غریب جابجا می‌کنند خوشحال نیستند. صاحب این خانه زمانی یک رمان نویس مرموز به نام دنور کریستوف بوده است. وقتی والکرها متوجه می‌شوند که همسایه جدید آنها نقشه‌های شومی برای آنها دارد، آنها در خانه جادویی محبوس می‌شوند و در جهان‌های شگفت انگیز و درهم تنیده رمان‌های کریستف سفر می‌کنند.

آیو دیویس از مدیران دیزنی و ناظر این پروژه می‌گوید که کریس، مایکل و مارک داستان‌هایی را روایت می‌کنند که در بین مخاطبان مختلف، نسل‌ها و ژانرهایی که از طریق شخصیت‌های مشخص حس سحر و جادو را به ارمغان می‌آورند‌، طنین‌انداز می‌شود. علاقه زیادی به فیلم‌های تحسین شده آنها وجود دارد و ما خوشحالیم که با آنها همکاری می‌کنیم تا خانه اسرار را به یک سریال هیجان انگیز در دیزنی پلاس تبدیل کنیم."

انتهای پیام/