شهرخبر

نجات معجزه آسای نوزاد پرت شده از بالکن طبقه دوم

مردی که اقدام به پرتاب فرزندش از طبقه دوم خانه کرده بود با اتهام تلاش برای انجام قتل روبه رو شده است.

نجات معجزه آسای نوزاد پرت شده از بالکن طبقه دوم

به گزارش منیبان، ماموران پلیس در نیوجرسی پس از اطلاع از یک مورد که در آن یک نوزاد توسط مردی از بالکن آویزان شده است در محل حاضر شدند. استیون فولوپ، شهردار محلی با انتشار تصویری از این مامور پلیس در حالی که نوزاد را بغل کرده بود در اینستاگرام نوشت: "ماموران پلیس در ابتدا با این مرد صحبت کردند و از او خواستند که نوزاد را به پایین پرتاب نکند."

اما بعد از دو ساعت تلاش ناموفق این مرد نوزاد یک ماهه را به پایین پرتاب کرد. یکی از ماموران پلیس با واکنشی سریع این نوزاد را در هوا گرفت. خوشبختانه به این نوزاد از لحاظ فیزیکی آسیبی وارد نشد.»

یک مامور پلیس اهل ایالت نیوجرسی آمریکا به خاطر واکنش سریع خود در نجات جان یک نوزاد مورد تمجید کاربران فضای مجازی قرار گرفت. این مامور پلیس که هویتش «ادئواردو ماتیوته» اعلام شده توانست این نوزاد یک ماهه را که از بالکن طبقه دوم یک ساختمان به پایین پرتاب شده بود در هوا گرفته و جانش را نجات دهد.

در این حادثه پنج مامور پلیس با ایجاد زنجیره انسانی تلاش کردند تا در صورت پرتاب شدن کودک از آسیب به او جلوگیری کنند. این اتفاق در رز اَوِنیو رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی حال این نوزاد مساعد است. در یکی از ویدئو‌های منتشر شده شخصی که در حال فیلمبرداری است از این مرد می‌خواهد که نوزاد را به پایین پرتاب نکند. در این ویدئو صدای وی شنیده می‌شود که می‌گوید: "این کار را نکن."

در تصویر منتشر شده نوزاد در حالی که در یک حوله پیچیده شده در آغوش ناجی خود در سالن بیمارستان دیده می‌شود. انتشار این تصاویر در اینستاگرام با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری ماموران پلیس بویژه مامور ماتیوته را به خاطر عمل قهرمانانه اش مورد تمجید قرار دادند.

گفتنی است؛ هنوز انگیزه مردی که این نوزاد را به پایین پرتاب کرده مشخص نشده است. وی توسط پلیس بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

وبگردی