شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

ناگفته هایی از یک گزینه جذاب برای هدایت استقلال

با انتخاب احمد مددی ؛ داریوش یزدانی گزینه جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال ؛ مجوز دستیار خارجی هم دادند

اسپانسر استقلال به دنبال برکناری فرهاد مجیدی + جزئیات

احمد مددی در حالی که پس از استعفا از هیئت مدیره استقلال حالا جدایی‌اش قطعی شده، پس از بازی با الهلال به انتخاب داریوش یزدانی برای جانشینی فرهاد مجیدی رسیده بود و حتی قصد داشت به او اجازه آوردن یک مربی خارجی را هم بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از شکست استقلال چند گزینه برای جانشینی او توسط مدیران باشگاه در نظر گرفته شد.

پس از شکست استقلال مقابل الهلال و پایان کار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شایعات فراوانی پیرامون تغییر سرمربی آبی‌پوشان بر سر زبان‌ها افتاد و مصاحبه‌های احمد مددی و اصغر ملکیان بر دامنه این شایعات به طرز قابل توجهی افزود.

چند گزینه سرمربیگری پس از شکست استقلال مدنظر مدیر وقت باشگاه بود که جواد نکونام از مهم‌ترین آنها تلقی می‌شد اما ظاهراً گزینه‌های دیگری نیز در لیست جانشینان احتمالی فرهاد مجیدی حضور داشتند که استعفای مدیرعامل شرایط را به سمت و سوی دیگری تغییر داد.

کاندیدای ساکن آمریکا

داریوش یزدانی سال‌هاست در آمریکا زندگی می‌کند و همان جا هم فعالیت خود در عرصه مربیگری را آغاز کرده است. طی روزهایی که استراماچونی کاندیدای سرمربیگری استقلال بود،
از یزدانی به عنوان گزینه مورد نظر برای دستیاری او یاد می‌شد ولی این اتفاق هرگز رخ نداد.

شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که پس از شکست استقلال برابر الهلال عربستان،  داریوش یزدانی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال مدنظر گروهی از مدیران این باشگاه قرار داشت و مقرر شده بود در صورت حصول توافق ابتدایی میان مدیران باشگاه با یزدانی مذاکره کنند. حتی قرار بود یکی از مدیران اسبق باشگاه سایپا که رابطه خوبی هم با احمد مددی دارد، موضوع را به صورت دوستانه دنبال کند. یزدانی به واسطه بازی برای سایپا با گروهی از مدیران گذشته این باشگاه رابطه خوبی دارد.

دستیار خارجی

قضیه داریوش یزدانی با توجه به کناره‌گیری احمد مددی عملاً به بایگانی سپرده شده است ولی جالب است بدانید هنگامی که نام این استقلالی قدیمی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی فرهاد مجیدی مطرح شد، این بحث نیز مورد توجه قرار گرفت که اگر در نهایت قرار بر مذاکره رسمی و جدی با داریوش شد به او  تأکید کنند که می‌تواند یک دستیار خارجی هم همراه داشته باشد.