اسماعیل تقی‌پور، مربی فوتسال، درباره عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان چه در سطح قاره‌ای و چه در سطح جهانی همیشه حرف‌هایی برای گفتن دارد و به همین دلیل انتظارات همیشه از این تیم بالاست. به نظر من کسب دو پیروزی و یک باخت در مرحله نخست بازی‌ها نشان می‌دهد که تیم عملکرد قابل تاملی داشته است.

او ادامه داد: این‌که برخی معتقد هستند می‌توانستیم مقابل تیم‌های صربستان و آمریکا بهتر از این باشیم را قبول ندارم چون همیشه و در هر تورنمنتی بازی‌های نخست برای همه تیم‌ها دشوار می‌شود ولی با این حال ما موفق شدیم دو پیروزی ارزشمند را به دست بیاوریم.

مربی فوتسال عنوان کرد: خوشبختانه تیم اتحاد و یکپارچگی خوبی دارد. مقابل آرژانتین هم بسیار خوب بازی کردیم و به نظرم چون تیم نمی‌خواست به عنوان تیم اول گروه صعود کند با برنامه‌ریزی بیشتر بازی کرد.

تقی‌پور با اشاره به نتیجه احتمالی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی گفت: به اعتقاد من تیم رفته رفته بازی‌های بهتری را انجام خواهد داد و با آمادگی و هماهنگی که در تیم می‌بینم احساس می‌کنم باز هم تیم ملی ایران را در بین چهار تیم خواهیم دید./ 3