شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#قیمت طلا#بیت کوین
تحریم یک صرافی بیت کوین

آمریکا یک صرافی بیت کوین را تحریم کرد/پیش بینی سقوط قیمت طلا

کدخبر: 442286
اقتصادنیوز : در تحریم های اجرایی آمریکا برای اولین بار یک صرافی رمزنگاری را در لیست سیاه قرار داده شده است.

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، دولت آمریکا برای اولین بار  یک صرافی ارزهای رمزنگاری شده را به دلیل حملات سایبری، تحریم کرد.

وزارت خزانه داری روز سه شنبه اعلام کرد که Suex.io مستقر در روسیه به دلیل تسهیل معاملات ارزهای رمزنگاری شده برای حمله‌کننده‌های ransomware در لیست سیاه خود قرار داد.

سوئکس در گروهی از تروریست ها و قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد ، ساکنان و شهروندان ایالات متحده مجاز به انجام تجارت با این صرافی نیستند ، و با مجازات جریمه یا زندان رو به رو می شوند.

در حال حاضر بیت کوین دوباره کاهش پیدا کرد و به کانال ۴۲ هزار دلار رسید.

coindesk-BTC-chart-2021-09-21

سقوط طلا در روزهای آینده

طلا برای دومین روز متوالی افزایش یافت چرا که بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا در پی ادامه فشار بر بازارهای ریسک ناشی از بحران بدهی بزرگترین توسعه دهنده املاک چین ، اورگراند، با روند کاهشی رو به رو شد.

عدم قطعیت در مورد نتیجه نشست دو روزه کمیته بازار باز فدرال که با کنفرانس خبری چهارشنبه جی پاول ، رئیس فدرال رزرو به پایان می رسد ، چنین ریسکی را در بازار ایجاد کرد. سهام در معاملات اولیه به شدت افزایش یافت و پیش از این در مورد گمانه زنی ها که آیا «اورگراند» می تواند 83 میلیون دلار را بدلیل استقراض اوراق قرضه خود در روز جمعه پرداخت کند، کمی متزلزل شد.

شاخص دلار، به 93.243 واحد کاهش یافت. سود اوراق خزانه داری 10 ساله ایالات متحده اندکی بالاتر از 1.314 بود.

جف هالی ، تحلیلگر بازارهای جهانی می گوید: « بسته به وضعیت اورگراند در بازارها ، طلا می تواند سرمایه گذاران و خریداران امن را پیدا کند ، یا بلعکس علاقه خرید می تواند به همان سرعتی که به نظر می رسد از بین رود ، به خصوص اگر دولت چین فشار بر روی سرمایه گذاران را کم کند.»

در هر صورت ، اگر FOMC در نشست چهارشنبه راهنمایی های مشخصی در مورد زمان بندی نزول قیمت ارائه دهد ، طلا روند نزولی خود را از سر می گیرد ، زیرا این سخن به ناچار منجر به تقویت دلار آمریکا می شود.

gold