شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جدید#بازیکنان

گزارش تمرین پرسپولیس

خریدهای جدید گل محمدی را امیدوار کردند/ صحبت‌های جدی یحیی با بازیکنان

تنها نماینده باقی مانده ایران در آسیا به صورت جدی در حال آماده سازی برای تقابل با الهلال است.

خریدهای جدید گل محمدی را امیدوار کردند/ صحبت‌های جدی یحیی با بازیکنان
خبرورزشی -

تمرین امروز پرسپولیس برای جدال با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. در این تمرین که به مدت یک ساعت به طول انجامید شاگردان یحیی گل محمدی برنامه‌های تاکتیکی مدنظر را برای بازی حساس مقابل شاگردان لئوناردو ژاردیم مرور کردند که گزارش این جلسه تمرینی را در ادامه می خوانید.

صحبت‌های یحیی

یحیی گل محمدی قبل از شروع تمرین سرخ پوشان برای دقایقی با شاگردانش در مورد مسائل مختلف از جمله اهمیت بازی مقابل الهلال صحبت و نکات لازم را به آنها گوشزد کرد.

گرم کردن زیر نظر بدنساز

بازیکنان بعد از ورود به زمین، ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند. سپس در سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند. همچنین دروازه‌بان‌ها زیر نظر داود فنایی، تمرینات ویژه و اختصاصی خود را انجام دادند تا آماده بازی با نماینده عربستان شوند.

کری های تنیس فوتبال تمرین را گرم کرد

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان در چهار گروه به تنیس فوتبال روی آوردند. بازیکنان در طول زمان بازی تنیس فوتبال با هیجان و شور خاصی بازی می‌کردند و بازار کری‌خوانی داغ داغ بود. همین موضوع باعث شده بود فضای شاداب و با نشاطی بوجود بیاید و در واقع همین کری ها تمرین سرخ پوشان را گرم کرد.

خریدهای جدید یحیی را امیدوار کردند

پرسپولیس در نقل و انتقالات ۵ بازیکن جدید به خدمت گرفت. این بازیکنان جدید در روزهای ابتدایی به شدت مشکل بدنی داشتند و خیلی آماده نبودند. همین موضوع باعث شد فقط رضا اسدی در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به میدان برود.

بعد از گذشت چند هفته و با شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس، خریدهای جدید پرسپولیس با آمادگی بیشتری در تمرینات شرکت می کنند و به لحاظ بدنی هم پیشرفت قابل توجهی داشتند. همین موضوع یحیی را به آینده این بازیکنان و به خصوص در ادامه رقابت های آسیایی امیدوار کرد.