شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

ظرفیت فروش این خودرو ۱۰ دقیقه ای پر شد!

به گفته کادیلاک، پس از باز شدن ثبت رزرو خرید برای کراس‌اوور الکتریکی لیریک در بعدازظهر شنبه، تنها حدود ۱۰ دقیقه طول کشیده تا کل نمونه‌های نسخه اولیه این خودرو (Debut Edition) به‌طور کامل فروخته شود.

رزرو این خودرو با پرداخت تنها ۱۰۰ دلار انجام می‌شود. البته در این رابطه ذکر چند نکته لازم است. اول اینکه این‌ها فعلاً فقط رزرو هستند و سفارش واقعی محسوب نمی‌شوند؛ بنابراین ممکن است برخی از خریداران، رزرو لیریک را به سفارش نهایی تبدیل نکنند.

نکته بعدی هم اینکه کادیلاک اعلام نکرده از لیریک Debut Edition چند دستگاه تولید خواهد کرد و این تعداد می‌تواند از چند صد تا چند هزار دستگاه باشد. درهرحال، این نسخه اولیه به یک پکیج باطری ۱۰۰.۴ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی مجهز است که به چرخ‌های عقب نیرو می‌دهد. این موتور ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. ویژگی‌های بیرونی این نسخه هم شامل سقف تمام شیشه‌ای و رینگ‌های ۲۰ اینچی استاندارد یا ۲۲ اینچی سفارشی می‌شود.

در کابین لیریک Debut Edition نیز سیستم صوتی AKG با ۱۹ بلندگو، سیستم فعال مقابله با سروصدا، گرم‌کن غربیلک فرمان، تنظیم هشت جهته صندلی‌های جلو و نمایشگاه بسیار بزرگ ۳۳ اینچی برای صفحه آمپر و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه می‌شود. این کراس‌اوور الکتریکی در بخش ایمنی هم به سیستم‌های مدرن زیادی مثل کروز کنترل تطبیقی، دستیار فرمان، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم دید اطراف HD، آینه عقب دوربینی، هشدار عابر پیاده عقب، ترمز دنده‌عقب و… مجهز است.

 

منبع: پدال