جزئیات کشته شدن 2 کولبر ایرانی به دست ارتش هوایی ترکیه + گفتگوی اختصاصی

مرگ کولبر اینبار خانواده 2 پسر عمو در روستای کوران ارومیه را عزادار کرد. مرگ کولبر 2 خانواده ایرانی را در ماتم فرو برد . حادثه مرگ کولبر باعث ناراحتی و اندوه در محله این 2 پسرعمو شده است. مرگ کولبر حادثه ای است  که هر از گاهی رخ می دهد. کولبران جوانی به دلیل حادثه  مرگ کولبر در چند وقت اخیر  قربانی شده اند. مرگ کولبر اهمیشه واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، روز گذشته دو پسرعمو به نام های عالیشاه احمدی 16 ساله و سوزدار احمدی 20 ساله در حالی که برای کولبری راهی مرز ترکیه شده بودند، در پی حمله های هوایی ارتش ترکیه جان خود را از دست دادند.

گفته می شود یک گروه 8 نفره از دوستان این دو کولبر همراه آنها بودند که توسط ارتش ترکیه دستگیر شده اند.

روستای کوران آذربایجان غربی، در بخش صومای برادوست ارومیه؛ نقطه ای کوهستانی از سرزمین ماست که اکثر اهالی آن کردزبان هستند.

عالیشاه و سوزدار هم از همین اهالی کرد زبان منطقه بودند که زادگاهشان در همین روستا بود.دو پسرعموی جوان که خاطرات کودکی شان را در خانه پدربزرگ رقم خورده بود و حالا چند سالی می شد که از عالم کودکی قد علم کرده بودند و آرزوهای ریز و درشت خود را رج می زدند.

دو رفیق گرمابه و گلستان،حالا تصمیم گرفته بودند برای کسب و کار به دل سفر بزنند و خطر کنند.تا به حال به کولبری نرفته بودند اما فکر آن شاید بارها و بارها به مغزشان خطور کرده بود.

پدر سوزدار احمدی جزئیات این حادثه را برای خبرنگار رکنا اینطور شرح می دهد:«پسرم به همراه پسر برادرم برای کولبری راهی مرز ترکیه شده بودند که شنیدیم مورد حمله ارتش ترکیه قرار گرفتند و از پا در آمدند. اجساد آنها هنوز در خاک ترکیه است و نمی دانیم چه زمانی اجساد فرزندانمان را به ما تحویل می دهند.»

پدر سوزدار که در داغ از دست دادن جوان رعنای خود، تاب سخن گفتن نداشت در ادامه گفت:«اولین بار بود که فرزندم و پسربرادرم برای کولبری رفته بودند.»

ارتش ترکیه واکنشی در برابر خبر کشته شدن دو کولبر ایرانی نشان نداده است.