شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کره‌جنوبی#کره جنوبی#ژاپن#هندبال

قانع: دختران ما با غیرت جلوی کره‌جنوبی خواهند درخشید/ این موفقیت را به تمام بانوان کشورم تبریک می‌گویم


قانع: دختران ما با غیرت جلوی کره‌جنوبی خواهند درخشید/ این موفقیت را به تمام بانوان کشورم تبریک می‌گویم

مربی تیم هندبال بانوان کشورمان گفت: فردا به صورت تصویری جلسه داریم و کره جنوبی را آنالیز می‌کنیم.، دختران ما با غیرت ایرانی جلوی کره‌جنوبی هم مثل ژاپن می‌درخشند.

خدیجه قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط جسمانی خود اظهار داشت: خداراشکر بهتر هستم ولی آقای رزمگر هنور حالش خوب نیست. علایم بیماری در صونا بیداد و خانم شافعیان نیز شروع شده است. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی حاصل شود.



وی در ادامه افزود: برای دیدار با سوریه مطمئن بودیم عملکرد بچه‌ها بهتر از اردن خواهد بود.روز دیدار با اردن بچه‌ها در اتوبوس فهمیدند که کادر فنی درگیر کرونا شده و  شوک شدند.‌ این موضوع باعث شد تا زمان از دست برود بعلاوه جوسالن، داوری و تماشاگران به نفع اردن بود اما امروز بچه‌ها آماده شدند. ما قبل از بازی با سوریه به بچه‌ها یادآوری کردیم هر کدام ستاره هستند.

مربی تیم هندبال کشورمان تاکید کرد: خانم معقول، سرپرست تیم خودش سابقه مربیگری دارد و خانم جعفری پزشک تیم هم کارت درجه یک داوری داشت و می‌توانستند به خوبی صحبت‌های ما را منتقل کنند. ما همزمان با بازی فیلم را می‌دیدیم و نکات را گوشزد می‌کردیم. البته فیلمی که صورت زنده از بازی می‌دیدیم حتی تا 30 ثانیه عقب بود.‌

وی تصریح کرد: فردا به صورت تصویری جلسه داریم و کره جنوبی را آنالیز می‌کنیم.‌ دختران ما با غیرت ایرانی جلوی کره‌جنوبی هم مثل ژاپن می‌درخشند. امیدوارم این شادی با روی سکو رفتن کامل شود.

قانع در پایان گفت: این موفقیت را به تمام بانوان کشورم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/