شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسابقات جهانی#هندبال#بازیکنان

شافعیان: می‌خواهیم با قدرت در مسابقات جهانی شرکت کنیم


شافعیان: می‌خواهیم با قدرت در مسابقات جهانی شرکت کنیم

مشاور فنی تیم هندبال بانوان کشورمان گفت: امروز از طریق فیس‌بوک بازی تیم را می‌دیدیم و تلفنی توسط پزشک تیم، بازیکنان را هدایت کردیم.

نشیمن شافعیان در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط جسمی خود اظهار داشت: متاسفانه تست کادر فنی و بنده مثبت شد. امروز کمی گلو درد دارم. امیدوارم هر چه زودتر بهبودی کامل پیدا کنم‌.

وی در ادامه افزود: امروز از طریق  فیس‌بوک بازی تیم را می‌دیدیم و تلفنی توسط پزشک تیم، بازیکنان را هدایت کردیم. پیش بینی پیروزی برابر سوریه داشتیم و خوشبختانه محقق شد.



مشاور فنی تیم هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تست‌های مثبت تیم ایران افزایش یافته است، گفت: دیروز از بازیکنان تست گرفتند و خوشبختانه تستی مثبت نبود. فردا هم یکبار دیگر تست می‌گیرند.

شافعیان در خصوص حریف ایران در دور نیمه‌نهایی یادآوری کرد: بازی بعدی ما با کره جنوبی خیلی سخت است. تلاش می‌کنیم مانند بازی با ژاپن بازی را کنترل کنیم و گل کمی بخوریم و به احتمال زیاد در رده‌بندی با قزاقستان دیدار می‌کنیم. امیدوارم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و بتوانیم روی سکو برویم.

وی در خصوص لزوم حمایت از تیم هندبال بانوان در ادامه مسیر و آماده ‌سازی برای مسابقات جهانی اسپانیا، تصریح کرد:  پاکدل، رئیس فدراسیون با توجه به شرایط تیم در اردن حاضر شد و چند جلسه با بچه‌ها داشتند و به آنها انگیزه دادند. بعد از اینکه به ایران برگردیم هم برنامه دقیق دارند و بعد از ده روز استراحت استارت اولین اردو زده می شود تا با قدرت به مسابقات اسپانیا برویم.

انتهای پیام/