شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#جدید

دردسر جدید تراکتور برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی

دردسر جدید تراکتور برای باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی/ کنستانت و پاتریک هم پنجره را بستند! + تصویر نامه

باشگاه تراکتور علاوه بر پرداخت مطالبات استوکس، باید پول کوین کنستانت و پاتریک را هم پرداخت کند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش باز شود.

به گزارش مشرق، در حالی که به گفته محمدرضا زنوزی مالک و مدیران باشگاه تراکتور، این باشگاه به دنبال پرداخت مطالبات ۴۷۵ هزار یورویی استوکس و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود است، حالا خبر می‌رسد پرونده کوین کنستانت و پاتریک دی‌وایلد (دستیار جرج لیکنز) که پیش از این سوی فیفا صادر و در دادگاه CAS نیز تأیید شده بود، منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی شده تا تراکتوری‌ها در صورت پرداخت مطالبات استوکس نیز نتوانند از خریدهای خود استفاده کنند.

باشگاه تراکتور که از سوی فیفا و با تأیید دادگاه CAS در پرونده شکایت کوین کنستانت به پرداخت ۸۲۰ هزار یورو (به‌علاوه ۵ درصد سود سالیانه) به این بازیکن محکوم شده بود، پس از گذشت چند ماه از رای دادگاه CAS هنوز مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرده تا این پرونده نیز منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه تبریزی شود. طبق حکم فیفا باشگاه تراکتور با احتساب ۵ درصد سود سالیانه باید ۹۰۴ هزار یورو به این بازیکن پرداخت کند.

علاوه بر این بازیکن، پاتریک دی‌وایلد دستیار جرج لیکنز در تیم تراکتور نیز با شکایت از این باشگاه، تراکتوری‌ها را به پرداخت چیزی حدود ۱۲۰ هزار یورو محکوم کرده که برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، سرخ‌پوشان تبریزی باید این پول را پرداخت کنند.

در این شرایط از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد وکیل استوکس برای دریافت مطالبات این بازیکن در ترکیه حضور دارد و محمدرضا زنوزی قصد دارد پس از پرداخت مطالبات این بازیکن، مطالبات کوین کنستانت و پاتریک را نیز پرداخت کند.

 در زیر نامه لودیک دلشات، وکیل کنستانت به فیفا که مربوط به اوایل مردادماه است و در آن درخواست جریمه باشگاه تراکتور به دلیل عمل نکردن به حکم فیفا شده را مشاهده می‌کنید.

تیم فوتبال تراکتور تبریز , نتیم فوتبال تراکتور تبریز ,

نامه دادگاه CAS در پرونده کوین کنستانت نیز به شرح زیر است:

تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

منبع: تسنیم