شهر خبر

برگزاری نشست های سالگرد هاشمی رفسنجانی، در کلاب هاوس

دفتر نشر معارف انقلاب به مناسبت پنجمین سالگرد گرامی‌داشت نام و یاد آیت‌الله هاشمی رفنسجانی، سلسله گفت‌وگوهایی را با حضور شخصیت‌های سیسای کشور در کلاب هاوس برگزار می‌کند.

برگزاری نشست های سالگرد هاشمی رفسنجانی، در کلاب هاوس

به گزارش منیبان؛ متن بیانیه دفتر نشر معارف انقلاب به شرح زیر است؛

نام اکبر هاشمی رفسنجانی، موجی از موافقت ومخالفت را در هرمحفلی با خود می آورد، او در نیم قرن اخیر یکی از بحث برانگیزترین وتاثیرگذارترین چهره های سیاسی ایران بوده است، از دوران مبارزه و زندانهای ساواک تا پیروزی انقلاب و بحران وجنگ، از توسعه وبازسازی وسازندگی تا دیپلماسی و تنش زدایی، از مصلحت تا میانه روی و از اعتدال تا ایستادگی، از اقتصاد تا سیاست و فضای باز فرهنگی، کمتر موضوعی است که در جامعه مطرح باشد و از تصمیمات و مواضع هاشمی رفسنجانی بعنوان نقاط عطف موضوع یاد نشود.

اکنون 5 سال است که اکبرهاشمی رفسنجانی، در میان ما نیست وشاید بتوان با فاصله گرفتن از یک شخصیت تاریخی، قضاوت دور از احساسات و نزدیکتری به عقلانیت وانصاف در مورد او داشت.

کلاب کافه خبر تصمیم دارد که هرچهارشنبه از ساعت 20، زوایای مختلف شخصیت وکارنامه هاشمی  عملکرد او را با حضور چهره های متفاوت وبا گرایشات مختلف فکری و سیاسی مورد ارزیابی قرار دهد و در نخستین نشست، به شخصیت شناسی اکبر هاشمی رفسنجانی از زوایای گوناگون خواهیم پرداخت

وبگردی