شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ارتش#همزمان

اهتزاز پرچم سوریه در شهر طفس در حومه درعا

اهتزاز پرچم سوریه در شهر طفس در حومه درعا

همزمان با تسلیم شدن صدها تن از شبه‌نظامیان مخالف سوری و استقرار نظامیان ارتش در مناطقی در حومه غربی درعا، پرچم سوریه بر فراز شهر طفس برافراشته شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، در حالی که ارتش سوریه برای تثبیت پایگاه‌های خود و اجرای عملیات‌های بازرسی، نیروهایش را در محله‌های شهر طفس واقع در حومه غربی درعا مستقر می‌کند، یک منبع امنیتی اظهار کرد: به وضعیت حدود ۱۳۵۰ چهره تحت تعقیب در درعا رسیدگی شد.

 خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: با استقبال گسترده ساکنان شهر طفس از بازگشت نیروهای ارتش سوریه به این منطقه، پرچم سوریه بر فراز ساختمان پلیس این شهر برافراشته شد.

ضرار مجحم الدندل، رئیس پلیس استان درعا اظهار کرد: مرکز پلیس طقس فعالیت‌های معمول خود را ازسرخواهد گرفت، ادارات خدماتی نیز برای خدمات‌رسانی همانند گذشته به شهروندان بازخواهند گشت.

رئیس پلیس استان درعا در ادامه تاکید کرد: بازگشت امنیت و ثبات به شهر به لطف همکاری گسترده مقامات دولتی و چهره‌های برجسته طفس و پشتیبانی ارتش سوریه محقق شد.

همزمان عملیات آتش بس با شبه‌نظامیان، چهره‌های تحت تعقیب و فراریان از خدمت نظامی و رسیدگی به وضعیت آنها و تحویل سلاح‌هایشان به ارتش سوریه برای سومین روز پیاپی ادامه دارد.

در بخش میدانی نیز سانا گزارش داد: نیروهای آمریکایی عصر دوشنبه حدود ۶۰ داعشی که بیشترشان از ملیت‌های عراقی، عربستانی و تونسی بودند، پس از تزریق واکسن کرونا برای آنها از زندان نافکر در شهر قامشلی متعلق به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) به وسیله دو فروند هواپیما به یکی از پایگاه‌های ارتش آمریکا در منطقه الشدادی در جنوب حسکه منتقل کردند.

انتهای پیام