به گزارش برنا، تیم سپاهان اصفهان که اردویی را در تهران برپا کرده این روزها در زمین پژوهشگاه نفت تهران خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کند.

این تیم یکی از مدعیان قهرمانی در فوتبال ایران است که اخبار آن همیشه در کانون توجه اهالی فوتبال است اما برخی رفتارها از طرف تیم رسانه‌ای باشگاه سپاهان باعث تضعیف ارتباط این باشگاه با رسانه‌های مختلف می‌شود.

به عنوان مثال در حالیکه قرار بود تمرین روز گذشته سپاهان فقط با حضور عکاسان برگزار شود و روابط عمومی این باشگاه در تماس با رسانه‌های مختلف بر عدم حضور خبرنگاران تاکید کرده بود اما حضور دو خبرنگار در این تمرین جای سوال از روابط عمومی سپاهان دارد و مشخص نیست چرا رسانه‌های دیگر اجازه حضور در تمرین را نداشتند.

رفتار گزینشی از جانب باشگاهی که داعیه حرفه‌ای گری و قهرمانی دارد شایسته نام و سابقه این باشگاه نیست. عدم حضور سپاهان در تهران ارتباط با این تیم را محدود کرده و اینکه در هنگام برپایی اردو در تهران بازهم محدودیت ارتباط با این تیم برقرار باشد قطعا مساله‌ای است که در وهله اول به ضرر خود سپاهان است. 

حضور مدیر رسانه‌ای در کنار تیم یکی از نیازهای اساسی آن است اما به نظر می‌رسد ارتباط رسانه‌ای تیم نیز به مدیر روابط عمومی باشگاه سپرده شده که خیلی در کنار تیم حضور ندارد و به فضای فوتبال و جامعه رسانه‌ای مربوط به آن آشنایی چندانی ندارد.

به همین خاطر لازم است که مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص این رفتارها تجدید نظری داشته باشد تا به خاطر رفتارهای سلیقه‌ای آسیبی به اعتبار این باشگاه بزرگ نرسد.