شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فرودگاه امام#قاچاق

کالای ۴۶ میلیاردی ارز قاچاق در فرودگاه امام کشف شد

کارگر آنلاین | فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف ارزهای قاچاق به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در فرودگاه امام (ره) خبر داد.

سرهنگ محسن عقیلی در این باره، گفت: در راستای تدابیر ابلاغی به یگان‌های تابعه مبنی بر مبارزه با قاچاق ارز از مرزهای هوایی برای پشتیبانی از رونق اقتصادی کشور، همکارانم در پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در بازرسی از دو مسافر خروجی به مقصد استانبول، مقدار۱۲۷ هزار و ۳۰۰ یورو و مقدار ۲۲ هزار دلار جمعا به ارزش ۴۶ میلیارد ریال کشف که به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته ضبط  شد.  

کشف ۱۳۰ هزار لیر ترکیه از مسافری با گذرنامه جعلی

همچنین سردار ملکی فرمانده پلیس راه آهن نیز از کشف ارز قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال توسط پلیس راه آهن آذربایجان خبر داد و در این خصوص گفت: ماموران پلیس راه آهن سلماس، حین کنترل مسافر مقصد ترکیه مقدار ۱۳۰ هزار لیر ترکیه فاقد هر گونه مدارک مثبته کشف کردند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا مبارزه هدفمند با قاچاق کالا و ارز را بستر ساز حمایت از اقتصاد داخلی عنوان کرد و گفت:  مقابله با افراد سودجو و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز از مهم ترین ماموریت های پلیس راه آهن کشور است و همکارانم در سراسر میهن اسلامی تلاش می کنند با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادهای مسئول گام های موثری در این زمینه بردارند.

منبع: hadese24