شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آلمان

نزاع و تیراندازی بر سر ماسک در آلمان یک کشته بر جای گذاشت


نزاع و تیراندازی بر سر ماسک در آلمان یک کشته بر جای گذاشت

نزاع و تیراندازی در فروشگاهی در ایالت رایلند-فالتز آلمان بر سر قاعده استفاده از ماسک منجر به تیراندازی شده و یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، در ایالت رایلند- فالتز آلمان یک صندوقدار که دانشجویی 20 ساله بود و در پمپ بنزین کار می کرد به دلیل تعهد به رعایت قواعد کرونایی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

یک مرد 49 ساله بعد از مناقشه درباره استفاده از ماسک به این صندوقدار جوان شلیک کرده و وی را به قتل رساند.

بر اساس اطلاعات دادستان عمومی مرد 49 ساله به دلیل اینکه این دانشجوی 20 ساله صندوقدار به دلیل نداشتن ماسک نخواست به وی نوشیدنی بفروشد عصبانی شد. وی بعد از دستگیری اعتراف کرد که با شلیک به سر آن صندوقدار وی را کشته است.

بر اساس تحقیقات انجام شده این مرد 49 ساله عصر روز شنبه بدون ماسک وارد فروشگاه یک جایگاه پمپ بنزین شده و نوشیدنی را روی پیشخوان صندوق قرار داد و صندوقدار وی را ملزم به استفاده از ماسک کرد و به وی نوشیدنی نداد. مرد عصبانی شده و با تهدید فروشگاه را ترک کرد.

حدود یک ساعت بعد این مرد 49 ساله دوباره به جایگاه پمپ بنزین برگشت و این بار دهان و بینی خود را پوشانده بود و شش نوشیدنی دیگر برداشت و به صندوق مراجعه کرد و در آنجا ماسک جلوی دهان و بینی خود را برداشت. صندوقدار مجددا به وی توصیه کرد که مقررات استفاده از ماسک را رعایت کند و بعد آن مرد به سمت صندوقدار هفت تیر کشیده و به سر او شلیک کرد.

فرد قاتل درباره انگیزه برای این قتل اعلام کرد که بحران کرونا به شدت وی را تحت فشار قرار داده و به علت احساس انزوایی که پیدا کرده بود چاره‌ای جز این ندیده بود! وی قربانی را مسئول این شرایط دانست.

انتهای پیام/