شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر دفاع#جدید

پیام تبریک وزیر دفاع به جانشین ستادکل و فرمانده نهاجا


پیام تبریک وزیر دفاع به جانشین ستادکل و فرمانده نهاجا

وزیر دفاع در پیامهایی انتصاب جانشین جدید ستادکل و فرمانده نهاجا را تبریک گفت.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،  امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» در پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» به سِمت فرمانده نیروی هوایی ارتش را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) به سِمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشان از حسن اعتماد معظم‌له، تجارب، سوابق ارزنده و تعهد شما برادر عزیز دارد را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون جنابعالی را در تحقق منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) تحت توجهات خاصه ولی عصر (عج) از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

وزیر دفاع در پایم دیگری انتصاب امیر نصیرزاده به سمت جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
جانشین محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به سمت جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح که بیانگر لیاقت شایستگی تعهد و تجارب ارزشمند ارزشمند آن برادر بزرگوار در دوران حماسه آفرینی‌های 8 سال دفاع مقدس و پس از آن در سطوح راهبردی مدیریت و فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌باشد را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از خداوند سبحان توفیق روز افزون جنابعالی را در تحقق منویات و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت، ولی عصر و تحت زعامت داهیانه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/