شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سیستان#سیستان و بلوچستان

هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۶/۳۰| بارش باران تا شنبه آینده در نوار شمالی کشور


هواشناسی ایران 1400/06/30| بارش باران تا شنبه آینده در نوار شمالی کشور

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و وزش باد طی امروز تا شنبه هفته آینده از خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان،‌مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد موقتی و چهارشنبه بارش پراکنده در گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود.

روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته آینده رگبار باران،‌رعدوبرق و وزش باد در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمالی آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر،‌گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

همچنین تا روز چهارشنبه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است. امروز و فردا خلیج‌فارس و بخش‌های شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

انتهای پیام/