شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#فرودگاه امام#روابط عمومی#وزارت

بازرس ویژه رستم قاسمی شبانه به فرودگاه امام (ره) رفت/ تشدید نظارت بر پروازهای اربعین


بازرس ویژه رستم قاسمی شبانه به فرودگاه امام (ره) رفت/ تشدید نظارت بر پروازهای اربعین

روابط عمومی شهر فرودگاهی امام از استقرار بازرس ویژه وزیر وزارت راه و شهرسازی برای تشدید نظارت بر پروازهای اربعین در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حسین مذنب سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه وشهر سازی با دستور وزیر راه و شهرسازی از ساعت 23 شب گذشته 29 شهریور 1400 در راستای نظارت بر پروازهای اربعین در فرودگاه امام (ره) مستقر شد.
بررسی تخلفات شرکتهای هواپیمایی و آژانس ها در خصوص نرخ بلیط و فروختن بلیط یکسره و عدم ارائه سرویس و خدمات مناسب زیر ذره بین بازرس ویژه وزیر راه شهر سازی قرار دارد.

بازرس ویژه وزیر راه ماموریتت برخورد جدی با متخلفین و رفع مشکلات زائران اربعین و گزارش به مقام عالی وزارت اعلام کرده است. بر این اساس در بازدید انجام شده طی بامداد گذشته به همراه مدیران کل شهرفرودگاهی و 4 نفر بازرس وزارت راه و شهرسازی،‌ضمن گفتگو با مسافران نسبت به رفع مشکلات دستورات لازم را صادر و تیم بازرسی گزارش دقیقی از عملکرد شرکتهای هواپیمایی و آژانس ها جهت استحضار مقام عالی وزارت تهیه کرده است.

شب گذشته وزیر راه  و شهرسازی در توئیتی به شرح زیر رفاه و آسایش ائران اربعین را خط قرمز خود اعلام کرده بود؛

«رفاه و آرامش زائران اربعین خط قرمز ماست. به معاون حمل و نقل، رئیس سازمان هواپیمایی -سرپرست- و تمام مسئولیت ذی ربط دستور دادم با هرگونه گران‌فروشی بلیت اربعین برخورد کنند. شخصا گزارشات را پیگیری و بازرس ویژه‌ای در فرودگاهها مستقر کرده ام و از فردا نظارت میدانی در دفاتر فروش نیز ایجاد خواهد شد.»

انتهای پیام/