شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

چه خبر از "شوتبال" شبکه نسیم؟ / "نفس" ادامه دارد!


چه خبر از "شوتبال" شبکه نسیم؟ / "نفس" ادامه دارد!

مقداد مؤمن‌نژاد از ساخت فصل جدید "شوتبال" خبر می‌دهد و همچنین به ادامه برنامه "نفس" که این شب‌ها روی آنتن شبکه نسیم است، اشاره دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه "شوتبال" عید نوروز آنتن را بعد از ویژه‌برنامه‌ای ترک کرد. فصلی که به نسبت فصل‌های گذشته فرق‌های اساسی داشت و آن فضای رقابتی بود که خیلی جدّی‌تر و متفاوت‌‌تر از گذشته روی آنتن اتفاق افتاد. 14 قسمتی که هنرمندان هم وارد رقابت شدند؛ اگر نادر سلیمانی یا نصرالله رادش آمدند، پسرهایشان هم همراهی‌شان کردند.

بعد از این رقابت‌ها، "شوتبال" تا به امروز آنتن را ترک کرد هم به جهت شروع ایام محرم و صفر و هم به تعبیرِ مقداد مؤمن‌نژاد تهیه‌کننده "شوتبال"، برای تغییر بازی‌ها، فکر جدید و شرکت‌کننده‌‌ها و طراحی متنوع، باید آنتن را برای مدتی ترک می‌کردیم. 

او درباره شروعِ فصل جدید "شوتبال" به خبرنگار تسنیم  گفت: اگر ویژه برنامه "شوتبال" در عید نوروز را یک فصل به حساب آوریم، فصل پنجم در راه خواهد بود. اگر شرایط فراهم شود و تماشاگران را کنارمان داشته باشیم بنابر صحبت با شبکه نسیم، زمستان وارد تولید خواهیم شد. ناگفته نماند که تجربه بدون تماشاچی هم بازخوردهای خوبی برای ما داشت اما خودمان ساختِ برنامه با تماشاچی را بیشتر دوست داریم.

مؤمن‌نژاد درباره انتخاب مجری تأکید کرد: هنوز مشخص نیست حتماً‌ در خدمتِ همین مجریان خواهیم بود اما اگر مشکلی نباشد و دوستان هم مشغولِ کار دیگری نباشند حتماً دوباره در خدمتِ حامد آهنگی و مبینا نصیری خواهیم بود. در هر صورت بازی‌ها و فضای دکور و نرم‌افزارِ مسابقه تغییر می‌کند. اگر تولیدمان دی‌ماه شروع شود احتمالاً بتوانیم بهمن‌ماه، "شوتبال" را روی آنتن داشته باشیم.

* برنامه دیگری که این روزها مقداد مؤمن‌نژاد و همکارانش مشغول به تولید و پخش‌ آن‌اند، "نفس" نام دارد. برنامه‌ای که رویکردی محتوامحور دارد و گفت‌وگو پایه  با مادران سرزمینمان ایران است. این برنامه با شعار یک عاشقانه آرام، میزبان مادرانی است که ترجمان نجابت، دریا دلی و وفاداری‌اند. نفس با اجرای فلورا سام هر شب ساعت 21:30 روی آنتن می‌رود. این برنامه در  هر قسمت،  الگویی از یک زن و رفتار برجسته او را  با  مرور مستندگونه  روایت می کند تا بهتر با سبک زندگی و ویژگی‌های آنها  آشنا شویم.

این تهیه‌کننده همچنین تأکید کرد "نفس" به عنوان یک بِرند در شبکه نسیم ادامه خواهد داشت. فعلاً علاوه بر این 60 قسمت که به مرور تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد رفت، 7 قسمت برای ایام فاطمیه، یک قسمت برای ولادت حضرت زینب(س) و یک قسمت برای ولادت حضرت زهرا(س) آماده می‌کنیم. خوشبختانه این برنامه خوب دیده شده، چون تمرکزش روی مادران است و دغدغه‌های این قشر را مطرح می‌کند. نکته‌ای که در تلویزیون مغفول مانده بود و حالا  "نفس" این تکلیف را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/