شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#فرهاد مجیدی

سکوت استقلالی‌های حامی نکونام/ محرمانه اعلام کرده‌اند نکونام به جای مجیدی بیاید

فرهاد مجیدی در حال حاضر مرد شماره یک نیمکت استقلال است ولی تجربه سالیان گذشته نشان داده که هیچ بعید نیست همه چیز طی ۲۴ ساعت متفاوت شود.

سکوت استقلالی‌های حامی نکونام/ محرمانه اعلام کرده‌اند نکونام به جای مجیدی بیاید
خبرورزشی -

پس از ناکامی استقلال مقابل الهلال بحث احتمال تغییر سرمربی این تیم بر سر زبان‌ها افتاد و احمد مددی همراه با اصغر ملکیان صراحتاً در این رابطه صحبت کردند ولی عمر مدیریتی مددی به پیگیری ماجرای فوق نرسید.

از جواد نکونام به عنوان یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری استقلال به جای فرهاد مجیدی یاد می‌شود و نکته جالب توجه اینجاست که سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان در میان چهره‌های قدیمی آبی‌پوش نیز کم طرفدار ندارد.

پاییز سال گذشته و پس از حذف استقلال از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گروهی از پیش‌کسوتان این باشگاه به ملاقات مدیران ارشد وقت وزارت ورزش رفتند و به استناد حرف‌های برخی از حاضران در نشست مذکور، بالغ بر ۴۰ درصد از چهره‌های قدیمی در این نظرسنجی خصوصی که قرار شد رسانه‌ای نشود معتقد بودند که بهتر است نکونام هدایت استقلال را برعهده بگیرد ولی در نهایت اتفاقاتی رخ داد که حکم سرمربیگری به نام محمود فکری زده شد.

حالا باید ببینیم در صورت جدی شدن بحث تحولات فنی استقلال، حامیان نکونام بار دیگر از کاپیتان اسبق تیم ملی برای نشستن روی نیمکت آبی‌پوشان حمایت می‌کنند یا خیر؟

برخی از همان حامیان نکونام، این روزها به خاطر شرایط استقلال ترجیح می‌دهند علیه فرهاد مجیدی مصاحبه نکنند ولی در صحبت‌های خصوصی خود تأکید دارند که نکونام می‌تواند شرایط استقلال را بهتر کند.