شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#تهران#مشهد

انتقال بیش از ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی توسط هواپیمایی قشم ایر/ قاسمی : قشم ایر با تمام توان در خدمت زایران حسینی است


انتقال بیش از 20 هزار زائر اربعین حسینی توسط هواپیمایی قشم ایر/ قاسمی : قشم ایر با تمام توان در خدمت زایران حسینی است

قشم ایر از تاریخ ۲۸ شهریور ماه و آغاز پروازهای اربعین، روزانه یک پرواز از مشهد مقدس و ۷ پرواز از تهران و در مجموع ۸ پرواز فوق العاده به مقصد نجف اشرف انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن قاسمی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر  ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی، در خصوص اقدامات انجام یافته توسط این شرکت برای نقل و انتقال زوار حسینی گفت : قشم ایر به صورت برنامه ایی روزانه دو پرواز از تهران و مشهد به نجف اشرف انجام میداد. از تاریخ 28 شهریور ماه و آغاز پروازهای اربعین، این شرکت  روزانه یک پرواز از مشهد مقدس و 7 پرواز از تهران و در مجموع 8 پرواز فوق العاده به مقصد نجف اشرف انجام می دهد.

قاسمی در خصوص برآورد تعداد زائر حمل شده توسط این شرکت در ایام اربعین حسینی سال جاری ادامه داد: با توجه به درخواست افزایش پرواز و تامین ناوگان، برآورد میشود تا پایان ایام اربعین حسینی بین 20 تا 24 هزار زائر توسط قشم ایر در مسیر تهران و مشهد به نجف اشرف و بالعکس انتقال یابند. وی در خصوص تامین ناوگان برای انجام این تعداد پروازها بیان کرد : در حال برنامه ریزی هستیم تا با کاستن از پروازهای داخلی، ناوگان لازم جهت انجام پروازهای نجف را تامین نماییم.

قاسمی در خصوص افزایش تعداد پرواز فوق العاده افزود: با توجه به درخواست افزایش تعداد پرواز از طرف سازمان هواپیمایی کشوری و لزوم خدمت رسانی به زوار اربعین در صدد هستیم تا برای آخر هفته و اوایل هفته آینده تعداد پروازهای فوق العاده را افزایش دهیم. 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر در خصوص قیمت بلیت پرواز اربعین گفت : براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، نرخ بلیت از تهران به نجف و بالعکس مبلغ 5 میلیون تومان، از مشهد مقدس به نجف اشرف 6 میلیون تومان و در مسیر یکطرفه، تهران به نجف 3 میلیون و 200 هزار تومان و مشهد مقدس به نجف اشرف مبلغ 4 میلیوت تومان میباشد و این شرکت براساس نرخ اعلامی بلیتهای خود را از طریق وب سایت فروش بلیت خود و دفاتر فروش بلیت در معرض فروش قرار داده است و اگر بلیت قشم ایر توسط هر یک از مبادی فروش بلیت بالاتر از این مبلغ فروش برود از طرف قشم ایر پیگیری و با مبدا فروش بلیت شدیدا برخورد میشود.

قاسمی در خصوص فروش بلیت یکطرفه از طرف شرکتهای هواپیمایی افزود: پایه فروش بلیت قشم ایر براساس فروش دو طرفه است مگر اینکه پروازی در روز درخواستی مسافر جا نداشته باشد و مسافر تغییر زمان بلیت خود را به روز دیگر نپذیرد. همچنین با توجه به باز شدن مرزهای زمینی عراق جهت بازگشت زائران به کشور امکان دارد که زائری فقط بلیت رفت بخواهد که براساس ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری براساس قیمت مشخص شده بلیت فروخته میشود.

مدیرعامل قشم ایر در پایان صحبتهای خود افزود: با توجه به انجام پروازهای اربعین بصورت یک طرف خالی در پروازهای رفت و برگشت، این پروازها با حداقل سود انجام میگیرد لیکن شرکتهای هواپیمایی به دلیل برکات معنوی این پروازها و جایگاه معنوی ارزشمند زائرین حرم حسینی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به ایشان انجام میدهند و تمامی کارکنان شرکت هواپیمایی قشم ایر با تلاش شبانه روزی و با شوق و اشتیاق وصف ناپذیر در حال خدمت رسانی به زوار حسینی بوده و از هیچ تلاشی برای ارایه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به زائرین فرو گذاری نمیکنند.
انتهای پیام/